Inovare si transformare in industria media

Preț: 55,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2018
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Lucrarea analizeaza industria media din perspectiva economica, in contextul procesului de inovare si transformare. Tinta cercetarii o reprezinta sectorul media din Romania care se confrunta cu provocarile mondializarii, cu transformarile determinate de inovatiile tehnologice, dar si cu dificultatile economice provocate nu numai de criza economica ci si de modificarea pietelor pe care opereaza.

Obiectivele specifice au fost structurate pe trei paliere: viziunea de ansamblu a sectorului mass-media, transformarea mass-media realizata prin digitalizare si starea economica a industriei media romanesti la zi.

An aparitie 2018
Nr. de pagini 224
Format 17x24

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1317 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.