Limba Romana, pentru clasele a II-a si a III-a. Aventuri de poveste (Contine CD cu soft educational)
Preț: 17,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: EDU
Anul publicării: 2014
DESCRIERE
Pachetul educational"Limba romana II– III Aventuri de poveste” se adreseaza elevilor din clasele a II-a si a III-a fiind format dintr-un CD (soft educational care contine 15 lectii interactive, 30 de jocuri si aplicatii edu-distractive, 60 de dictari si un super joc educativ 3D“Insula piratilor”) si o revista - auxiliar (36 p. - format A4, policromie).
Atat CD-ul, cat si revista sunt elaborate in lumina metodelor interactive de predare - invatare, incat elevul invata jucandu-se. Pe CD elevul gaseste lectii prezentate sub forma unui desen animat, jocuri educative, teste personalizate si planse didactice.
Povestea jocului 3D este aceea a unui print si a unei printese, care ajung fara voia lor in Marile Calde, acolo unde piratii fac legea. In joc se poate intra fie cu printul, fie cu printesa. Printul va trebui sa-si abandoneze corabia, sa vasleasca printre stancile uriase pentru a ajunge pe insula, acolo unde se afla captiva printesa. Pe tarm insa va da piept cu piratii si capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba romana.
Daca se intra in joc cu printesa, acesta va trebui sa se strecoare tiptil printre pirati si sa iasa din grotele acestora. Cunostintele de limba romana si o buna strategie o pot ajuta pe aceasta sa evadeze de pe insula si sa-si continue calatoria pe mare alaturi de print.
"Insula Piratilor” este un taram al nelegiuitilor. Cei mai nemilosi corsari si-au gasit adapostul pe aceasta insula, situata in mijlocul Marilor Calde. Corabiile navigatorilor pasnici tremura din toate incheieturile numai cand intra in aceste mari. Multi exploratori neintrecuti, echipajele si corabiile acestora au ajuns in mainile piratilor.
De curand, un print si o printesa, ce pornisera intr-o frumoasa calatorie pe mare, au intrat fara sa-si dea seama in apele acestei mari blestemate. Se bucurasera cand vazura insula si o crezura nelocuita, insa, in scurt timp, o corabie de pirati s-a apropiat de ei. In zadar s-a impotrivit printul, deoarece piratii erau mult prea numerosi, iar unul dintre acestia l-a izbit cu un buzdugan drept in crestetul capului. Crezandu-l mort, o rapira pe printesa si se facura nevazuti.
Doar un erou poate intra in pielea printului sau o eroina in pielea printesei, pentru a face ca povestea aceasta sa aiba un final fericit. Daca te numeri printre curajosi si esti un bun cunoscator al limbii romane, poti fi chiar tu super-eroul care o va salva pe printesa. La inceput, va trebui sa descoperi arbeleta si sagetile, apoi sa te strecori cu barca printre stancile uriase pentru a ajunge pe tarmul insulei. Acolo insa vei fi asteptat de pirati si de capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba romana. Tu va trebui sa ai incredere in cunostintele tale si in arbaleta care arunca sagetile pana departe. Pentru a nu fi vazut de pirati, te poti adaposti in spatele copacilor sau in casutele de pe insula, si astfel sa te apropii de usa catacombei unde sta captiva printesa.
Daca esti o fetita curajoasa poti porni in misiune cu printesa. Va trebui sa te strecori tiptil printre pirati, sa furi cheile acestora si sa deschizi usa odaii unde acestia te tin captiva. Nu-ti va fi foarte greu, deoarece acestia numai la tine nu se gandesc, ei povestesc si fac planuri de atac. Dupa usa nu te asteapta printul, ci alti pirati nemilosi. Tu va trebui sa te retragi din calea lor in spatiile intunecoase, unde nu te vad, si astfel sa inaintezi spre usa catacombei.
Lizuca si Patrocle pornesc la drum / Sunete, litere, silabe
In scorbura la matusa rachita / Semne de punctuatie. Asezarea textului in pagina
Sapte dintr-o lovitura / Sensul cuvintelor
Degetica / Grupurile de litere ce, ci, ge, gi
Neghinita / Grupurile de litere che, chi, ghe, ghi
Motanul incaltat / Grupurile de sunete
Intalnire cu Gulliver / Reguli de scriere corecta
De vorba cu Buratino / Ortograme 1
Casuta de turta dulce / Ortograme 2
In imparatia gheturilor / Ortograme 3
Hainele cele noi ale imparatului / Scrierea cu ii, iii. Vocale si consoane duble
Broscoiul fermecat / Omonime, omofone
Cele trei dorinte / Transformarea vorbirii directe in vorbire indirecta
O printesa mofturoasa / Formularea intrebarilor si raspunsurilor
Jack si uriasul / Exercitii de imbogatire a vocabularului
Cerinte minime
Sistem de operare: Windows XP
Procesor: 1. 8 GHz
Memorie RAM: 512 MB
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 128 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 700 MB spatiu liber
Cerinte recomandate
Sisteme de operare: Windows XP, Windows 7
Procesor: 1. 5 Dual Core
Memorie RAM: 1 GB RAM
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 256 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 700 MB spatiu liber
Cerinte suplimentare pentru jocul 3D
Versiune minima DirectX: 9. 0c
Model placa video: Ati Radeon x1300 / GeForce 7 Series / model echivalent
Memorie minima placa video: 256 MB cu accelerare 3D
Atat CD-ul, cat si revista sunt elaborate in lumina metodelor interactive de predare - invatare, incat elevul invata jucandu-se. Pe CD elevul gaseste lectii prezentate sub forma unui desen animat, jocuri educative, teste personalizate si planse didactice.
Povestea jocului 3D este aceea a unui print si a unei printese, care ajung fara voia lor in Marile Calde, acolo unde piratii fac legea. In joc se poate intra fie cu printul, fie cu printesa. Printul va trebui sa-si abandoneze corabia, sa vasleasca printre stancile uriase pentru a ajunge pe insula, acolo unde se afla captiva printesa. Pe tarm insa va da piept cu piratii si capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba romana.
Daca se intra in joc cu printesa, acesta va trebui sa se strecoare tiptil printre pirati si sa iasa din grotele acestora. Cunostintele de limba romana si o buna strategie o pot ajuta pe aceasta sa evadeze de pe insula si sa-si continue calatoria pe mare alaturi de print.
"Insula Piratilor” este un taram al nelegiuitilor. Cei mai nemilosi corsari si-au gasit adapostul pe aceasta insula, situata in mijlocul Marilor Calde. Corabiile navigatorilor pasnici tremura din toate incheieturile numai cand intra in aceste mari. Multi exploratori neintrecuti, echipajele si corabiile acestora au ajuns in mainile piratilor.
De curand, un print si o printesa, ce pornisera intr-o frumoasa calatorie pe mare, au intrat fara sa-si dea seama in apele acestei mari blestemate. Se bucurasera cand vazura insula si o crezura nelocuita, insa, in scurt timp, o corabie de pirati s-a apropiat de ei. In zadar s-a impotrivit printul, deoarece piratii erau mult prea numerosi, iar unul dintre acestia l-a izbit cu un buzdugan drept in crestetul capului. Crezandu-l mort, o rapira pe printesa si se facura nevazuti.
Doar un erou poate intra in pielea printului sau o eroina in pielea printesei, pentru a face ca povestea aceasta sa aiba un final fericit. Daca te numeri printre curajosi si esti un bun cunoscator al limbii romane, poti fi chiar tu super-eroul care o va salva pe printesa. La inceput, va trebui sa descoperi arbeleta si sagetile, apoi sa te strecori cu barca printre stancile uriase pentru a ajunge pe tarmul insulei. Acolo insa vei fi asteptat de pirati si de capcanele acestora, puse special pentru cei care nu cunosc limba romana. Tu va trebui sa ai incredere in cunostintele tale si in arbaleta care arunca sagetile pana departe. Pentru a nu fi vazut de pirati, te poti adaposti in spatele copacilor sau in casutele de pe insula, si astfel sa te apropii de usa catacombei unde sta captiva printesa.
Daca esti o fetita curajoasa poti porni in misiune cu printesa. Va trebui sa te strecori tiptil printre pirati, sa furi cheile acestora si sa deschizi usa odaii unde acestia te tin captiva. Nu-ti va fi foarte greu, deoarece acestia numai la tine nu se gandesc, ei povestesc si fac planuri de atac. Dupa usa nu te asteapta printul, ci alti pirati nemilosi. Tu va trebui sa te retragi din calea lor in spatiile intunecoase, unde nu te vad, si astfel sa inaintezi spre usa catacombei.
Lizuca si Patrocle pornesc la drum / Sunete, litere, silabe
In scorbura la matusa rachita / Semne de punctuatie. Asezarea textului in pagina
Sapte dintr-o lovitura / Sensul cuvintelor
Degetica / Grupurile de litere ce, ci, ge, gi
Neghinita / Grupurile de litere che, chi, ghe, ghi
Motanul incaltat / Grupurile de sunete
Intalnire cu Gulliver / Reguli de scriere corecta
De vorba cu Buratino / Ortograme 1
Casuta de turta dulce / Ortograme 2
In imparatia gheturilor / Ortograme 3
Hainele cele noi ale imparatului / Scrierea cu ii, iii. Vocale si consoane duble
Broscoiul fermecat / Omonime, omofone
Cele trei dorinte / Transformarea vorbirii directe in vorbire indirecta
O printesa mofturoasa / Formularea intrebarilor si raspunsurilor
Jack si uriasul / Exercitii de imbogatire a vocabularului
Cerinte minime
Sistem de operare: Windows XP
Procesor: 1. 8 GHz
Memorie RAM: 512 MB
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 128 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 700 MB spatiu liber
Cerinte recomandate
Sisteme de operare: Windows XP, Windows 7
Procesor: 1. 5 Dual Core
Memorie RAM: 1 GB RAM
Rezolutie: 1024 x 768
Placa video: 256 MB
Placa audio: DA
Spatiu pe hard disk: 700 MB spatiu liber
Cerinte suplimentare pentru jocul 3D
Versiune minima DirectX: 9. 0c
Model placa video: Ati Radeon x1300 / GeForce 7 Series / model echivalent
Memorie minima placa video: 256 MB cu accelerare 3D
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR