Limba si literatura romana, caiet pentru clasa a III-a, semestrul al II-lea de Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila (Editia 2018)
DESCRIERE
Cartea autorului Cleopatra Mihailescu „Limba si literatura romana, caiet pentru clasa a III-a, semestrul al II-lea de Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila (Editia 2018)" de la editura ART GRUP EDUCATIONAL
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3022 din 08. 012018 si se regaseste la pozitia nr. 192 din anexa Ordinului. Lucrarea este in conformitate cu programa scolara in vigoare si se recomanda folosirea acesteia impreuna cu manualul ART.
AVIZAT DE M. E. N. PE DATA DE 5 IANUARIE 2018
Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educatiei Nationale prin Ordinul nr. 3022 din 08. 012018 si se regaseste la pozitia nr. 192 din anexa Ordinului.
Lucrarea a fost realizata in conformitate cu programa scolara in vigoare pentru disciplina Limba si literatura romana, clasele a lll-a-a! V-a, aprobata cu ordinul de ministru nr. 5003/02. 12. 2014.
Poate fi utilizata cu oricare dintre manualele scolare aprobate, dar, pentru mai multa eficienta, recomandam folosirea caietului de lucru impreuna cu manualul Editurii Art, autori: Cleopatra Mihailescu si Tudora Pitila. Acest manual a fost aprobat prin Ordinul ministrului educatiei nationale si cercetarii stiintifice nr. 3053/12. 01. 2016.
Icompetentele specifice vizate in aceasta lucrare sunt:
1. 1. Extragerea unor informatii de detaliu dintr-un text informativ sau literar accesibil
1. 2. Deducerea sensului unui cuvant prin raportare la mesajul audiat in contexte de comunicare familiare
1. 3. Sesizarea unor regularitati ale limbii prin raportare la mesaje audiate
1. 4. Manifestarea curiozitatii fata de diverse tipuri de mesaje in contexte familiare
1. 5. Manifestarea unei atitudini deschise fata de comunicare in conditiile neintelegerii mesajului audiat
2. 1. Descrierea unui obiect/unei fiinte din universul apropiat pe baza unui plan simplu
2. 2. Povestirea unei intamplari cunoscute pe baza unui suport adecvat din partea profesorului
2. 3. Prezentarea unei activitati realizate individual sau in grup
2. 4. Participarea la interactiuni pentru gasirea de solutii la probleme
2. 5. Adaptarea vorbirii la diferite situatii de comunicare in functie de partenerul de dialog
3. 1. Extragerea unor informatii de detaliu din texte informative sau literare
3. 2. Formularea unui raspuns emotional fata de textul literar citit
3. 3. Formularea unei pareri despre o povestire/personajele acesteia
3. 4. Evaluarea continutului unui text pentru a evidentia cuvinte-cheie si alte aspecte importante ale acestuia
3. 5. Sesizarea unor regularitati ale limbii pe baza textului citit
3. 6. Aprecierea valorii cartilor
4. 1. Aplicarea regulilor de despartire in silabe la capat de rand, de ortografie si de punctuatie in redactarea de text
4. 2. Redactarea unor texte functionale simple care contin limbaj vizual si verbal
4. 4. Povestirea pe scurt a unei intamplari imaginate/traite
4. 5. Manifestarea disponibilitatii pentru transmiterea in scris a unor idei
Nr. de pagini: 80
Anul aparitiei: 2018
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 9,60 leiPRP: 12,00 lei
- 9,60 leiPRP: 12,00 lei
- 9,60 leiPRP: 12,00 lei
OPINIA CITITORILOR