Management strategic
14,08 lei
PRP: 16,00 lei

Management strategic

PRP: 16,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 14,08 lei
Diferență: 1,92 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
ISBN: 973-9021-83-7
Editura:
Pagini: 167

DESCRIERE

Cuprins:

In loc de prefata (p7)
1. Strategia intreprinderii - concepte si factori de influenta (p9)
2. Mediul extern al intreprinderii - cadru de manifestare a strategiei (p21)
3. Analiza concurentiala (p35)
4. Analiza sectorului economic in care actioneaza o intreprindere (p49)
5. Diagnosticul strategic al inteprinderii (p83)
6. Segmentarea strategica (p101)
7. Analiza si managementul portofoliului de afaceri (p121)
8. Lantul valorii (p141)
Lucrari recomandate (p168)

Descriere:

Cartea de fata este rezulatul preocuparilor de cativa ani legate de strategie si al lucrului cu studentii. Reprezinta incercarea de a oferi un set de "unelte" de elaborare a strategiei in orice intreprindere si in orice tip (sau aproape orice tip) de economie.
Managementul strategic este de multe ori considerat apanajul marilor companii care functioneaza in economii avansate. Aceasta a devenit aproape o norma in scrierile despre strategie.
In Romania, coordonatele de mai sus au multe valori si , totusi, nevoia de strategie este la fel de acuta. De aceea indraznim sa credem sa inca o carte despre strategie este binevenita, cu atat mai mult cu cat incearca sa se diferentieze, avand o alta abordare.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0800 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.