Managementul reputatiei si gestiunea imaginii publice
Alertă stoc
DESCRIERE
De aproape 10 ani ne invartim in jurul comunitatii de relatii publice din Romania pornind de la colaborarea cu diverse institutii media si companii pana la consilierea a diversi politicieni sau decidenti. In tot acest timp am invatat faptul ca nimeni nu este dispus sa iti impartaseasca din ceea ce cunoaste sau a experimentat in acest domeniu.
In aceasta logica, mai toti cei care doresc sa inceapa o cariera in relatii publice se lovesc de lipsa de experienta si de incapacitatea de a transforma ceea ce au invatat in scoala in elemente practice capabile sa le asigure o cariera de succes. Nu de putine ori am intalnit tineri de exceptie care in fata inexactitatii si lipsei de predictibilitate a acestui domeniu au decis sa renunte pentru meserii mai clare, mai transparente dar cu siguranta nu la fel de incitante.
Adevarul este ca nu exista nicio regula fixa, nicio formula castigatoare iar ceea ce astazi se dovedeste a fi un real succes, maine poate conduce la esec. In aceasta amalgama de contraste, reiese un concept central al activitatii de relatii publice, principiul imaginii publice si declinarea sa actuala, reputatia. Totul porneste de la dorinta noastra de a iesi in evidenta, de la nevoia noastra de a fi recunoscuti atat pentru ceea ce suntem cat si pentru ceea ce cream. Insa, dorinta legitima de a fi diferiti, nu se transforma mereu in reputatie sau imagine publica. Ceea ce ne diferentiaza trebuie sa fie senzational, poate chiar exceptional intr-o oarecare masura.
Dificultatea apare atunci in identificarea acestei trasaturi sau calitati aparte. Exista oare vreo reteta pentru a o identifica? Ce pasi trebuie parcursi pentru a o transforma in ceva senzational, atractiv si dorit de ceilalti? Cum putem mentine caracterul exceptional in fata presiunii timpului si a „adversarilor” dornici si ei de afirmare?
Cartea de fata, intitulata Managementul reputatiei si gestiunea imaginii publice cauta tocmai sa dea un prim raspuns la aceste intrebari cautand raspunsuri in cele mai recente cercetari in domeniu, introducand si prezentand concepte si mecanisme folosibile de orice practician de relatii publice.
Astfel cartea Managementul reputatiei si gestiunea imaginii publice va incepe prin a prezenta istoricul si principalele concepte teoretice in cunoasterea si intelegerea fenomenului imaginii si reputatiei pentru a continua prin a discuta punctual despre aplicarile lor la corporatii, state, administratii locale si organizatii internationale.
In final, vom cauta sa intelegem mai bine aplicabilitatea reputatiei prin analiza schimbarii sale, studiul relatiei dintre reputatie si fenomene sociale precum criza economica, performanta sociala, Internetul sau drepturile omului.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR