Managerul de produs - Michael Hugues
PRP: 29,43 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,96 lei
Diferență: 1,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Michael Hugues
Editura: RENTROP SI STRATON
Anul publicării: 2005
Alertă stoc
DESCRIERE
Managerul de produs? Dirijorul care cunoaste perfect partitura
Cea mai captivanta meserie din sfera marketingului. Un dirijor inspirat, pentru ca, fara el, "Orchestra Filarmonica a Marketingului si Vanzarilor nu are nici cea mai mica sansa sa-si interpreteze corect partitura".
Lucrarea este, fara indoiala, cel mai exigent ghid al managerului de produs. Propune o conceptie ambitioasa despre managerul de produs, rolul si importanta responsabilitatilor sale.
Nu e un tratat de marketing, nu sunt retete, ci reprezinta echilibrul intre rigoare si bun-simt, control si creativitate, teorie si practica.
Autorul, Michel Hugues, dezvaluie in paginile cartii pasionanta profesie a managerului de produs, desfasurata sub semnul conditiei esentiale si indispensabile a procesului de gestionare, si anume – disciplina.
Intr-o lume de afaceri fluida, care nu poate fi previzionata, ghidul esential "Managerul de produs" iti orienteaza actiunea, o controleaza si o corecteaza in toate domeniile care influenteaza performanta produsului. Iar aceasta "nu se refera numai la nivelul vanzarilor sau la cota de piata. Ci si la rentabilitatea finanaciara".
Sa te conectezi la sistemul reusitei occidentale devine certitudine cu ajutorul acestui ghid al propriei tale reusite.
Invata prin metode si instrumente pe cat de performante pe atat de inteligente cum sa-ti conduci produsul catre succes si profit!
Fii dirijorul tuturor factorilor de succes si tine sub control:
produsul - fa-l sa evolueze permanent, conform asteptarilor clientelei!
promovarea lui - dozeaz-o inteligent si stimuleaza vanzarile!
distributia lui - supervizeaz-o ferm si acopera piata eficient!
pretul lui - regleaza-l corect si vai obtine profitul sontat!
Cele doua parti ale cartii - Gestionarea reactiva a produsului si Gestionarea proactiva a produsului – te ajuta sa devii un bun diagnostician, sa prescrii tratamente eficiente si sa formulezi plin de curaj recomandari de actiune serios argumentate. Caile laborioase ale gestionarii reactive, imbinate cu aleile mai putin batute ale gestionarii proactive te invata ce inseamna o gestionare inspirata a unui produs, conditie obligatorie ca si realismul economic.
Nu mai sta pe ganduri!
"Fii un dirijor inspirat! Deoarece muzica trebuie sa traiasca. Masura nu este bataie, iar armonia nu este emotie. Cel care nu stie sa retina nota, sa cante in crescendo si sa dea relief sonoritatilor nu are nicio sansa sa vada publicul ridicandu-se si aclamand entuziast."
Succes!
Numar de pagini: 232
Anul aparitiei: 2005
Cea mai captivanta meserie din sfera marketingului. Un dirijor inspirat, pentru ca, fara el, "Orchestra Filarmonica a Marketingului si Vanzarilor nu are nici cea mai mica sansa sa-si interpreteze corect partitura".
Lucrarea este, fara indoiala, cel mai exigent ghid al managerului de produs. Propune o conceptie ambitioasa despre managerul de produs, rolul si importanta responsabilitatilor sale.
Nu e un tratat de marketing, nu sunt retete, ci reprezinta echilibrul intre rigoare si bun-simt, control si creativitate, teorie si practica.
Autorul, Michel Hugues, dezvaluie in paginile cartii pasionanta profesie a managerului de produs, desfasurata sub semnul conditiei esentiale si indispensabile a procesului de gestionare, si anume – disciplina.
Intr-o lume de afaceri fluida, care nu poate fi previzionata, ghidul esential "Managerul de produs" iti orienteaza actiunea, o controleaza si o corecteaza in toate domeniile care influenteaza performanta produsului. Iar aceasta "nu se refera numai la nivelul vanzarilor sau la cota de piata. Ci si la rentabilitatea finanaciara".
Sa te conectezi la sistemul reusitei occidentale devine certitudine cu ajutorul acestui ghid al propriei tale reusite.
Invata prin metode si instrumente pe cat de performante pe atat de inteligente cum sa-ti conduci produsul catre succes si profit!
Fii dirijorul tuturor factorilor de succes si tine sub control:
produsul - fa-l sa evolueze permanent, conform asteptarilor clientelei!
promovarea lui - dozeaz-o inteligent si stimuleaza vanzarile!
distributia lui - supervizeaz-o ferm si acopera piata eficient!
pretul lui - regleaza-l corect si vai obtine profitul sontat!
Cele doua parti ale cartii - Gestionarea reactiva a produsului si Gestionarea proactiva a produsului – te ajuta sa devii un bun diagnostician, sa prescrii tratamente eficiente si sa formulezi plin de curaj recomandari de actiune serios argumentate. Caile laborioase ale gestionarii reactive, imbinate cu aleile mai putin batute ale gestionarii proactive te invata ce inseamna o gestionare inspirata a unui produs, conditie obligatorie ca si realismul economic.
Nu mai sta pe ganduri!
"Fii un dirijor inspirat! Deoarece muzica trebuie sa traiasca. Masura nu este bataie, iar armonia nu este emotie. Cel care nu stie sa retina nota, sa cante in crescendo si sa dea relief sonoritatilor nu are nicio sansa sa vada publicul ridicandu-se si aclamand entuziast."
Succes!
Numar de pagini: 232
Anul aparitiei: 2005
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR