Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Preț: 14,17 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2012

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Aceasta carte doreste sa prezinte, succint, suportul mintii care este creierul, ce la randul ei poate dirija o comunicare, ce poate fi manipulatoare sau persuasiune, dirijata catre un castig, prin tehnici NLP, indiferent ce valoare ar avea aceasta, fizica, emotionala sau psihica.
Omul comunica de cand a aparut pe pamant, incepand cu gesturi, mimica, desene, apoi a folosit sunetele si mai tarziu vorbirea inteligenta si scrisul.

Ne intrebam de ce este importanta comunicarea. Pentru ca traim intr-o societate si dorim sa transmitem niste informatii importante, consideram noi.

Alta intrebare este de ce dorim aceasta? Traim intr-o societate formata din indivizi diferiti, cu gandiri diferite, cu vieti diferite si cunostinte diferite. Astfel, ajungem la concluzia ca nu toti indivizii cunosc aceleasi detalii pe care le cunoastem noi. Atunci consideram ca este important sa transmitem din cunostintele noastre, pentru a-i ajuta. De aici insa, incepe problema: - Ce vrem sa transmitem? Dorim cumva, sa influentam, oare, gandirea partenerilor, sau nu? Atunci cand dam sfaturi, consideram ca ei nu cunosc tot, iar noi da. Oare? Avem o anumita experienta. dar se aplica oare si acestora? Ne intreaba partenerii despre experienta noastra, sau vrem sa dam sfaturi fara cerere? In acest caz, nu cumva dorim sa influentam, intr-un anumit fel gandirea lor? Aceasta nu se numeste cumva manipulare? Ce dorim sa obtinem de la ei? Le spunem doar povesti, care si ele pot influenta, sau influentam gandirea pentru a aplica acele informatii? In viata de cuplu, sau in cea sociala, dorim sa obtinem cate- ceva, niste beneficii si actionam senti-mental, in special.

Acum ne intrebam cum facem acesta comunicare.
In fiecare parte a lucrarii sunt prezentate elemente de continut ce sustin titlul, printr-una dintre componentele sale: comunicarea ce este un rezultat al gandirii, care poate fi manipulatoare, prin persuasiune, sau NLP, ea pornind de la minte, care este grefata pe suportul fizic, creierul.

Astfel, creierul este elementul fizic ce sustine mintea, care este o forma de energie grefata pe acesta. Mintea dirijeaza comunicarea, care poate fi placere sau de interes. Atunci cand comunicarea devine interesata de un anumit subiect, unul dintre parteneri va urmari sa obtina un profit, prin obtinerea de informatii importante pentru el. In acest moment intervine manipularea, ce poate dirija comunicarea, catre telul propus, de catre unul din parteneri.



Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 192 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1585 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.