Manual de Marketing

Preț: 45,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 679

DESCRIERE

Manual de Marketing (Michael J. Thomas).

Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor de marketing. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingului, atat ca filozofie, cat si ca functie, capacitatea de a da coerenta organizatiilor, indiferent daca sunt comerciale sau non-profit. Intentia acestei lucrari de referinta este de a-i transforma pe cei implicati in actul de decizie asupra situatiei actuale a marketingului, dar si de a veni in sprijinul specialistilor in domeniu. Cei 36 de autori prezenti in acest manual sunt experti cu mare reputatie in domeniile lor. Michael J. Thomas este profesor de marketing la Unversitatea din Strathclyde, presedinte al Chartered Institute of Marketing si autorul volumelor The Pocket Guide to Marketing si The Marketing Digest.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1612 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.