Manual de tehnici operaţionale in activitatea de turism
Preț: 18,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ruxandra Andrei
Editura: IRECSON
Anul publicării: 2007
Pagini: 204
Format: 18 x 26 cm
Alertă stoc
DESCRIERE
Manual de tehnici operaţionale in activitatea de turism.
În România, dezvoltarea rapidă a sectorului turismului, mai ales după 1989 a determinat apariţia unor probleme resimţite de agenţii economici, care au fost nevoiţi să facă faţă unor situaţii a căror rezolvare impunea abordarea lor într-o viziune nouă. Complexitatea fenomenului turistic plasează într-o poziţie centrală prestatorul de servicii turistice, obligat într-un fel sau altul să se implice în toate celelalte activităţi care au legătură cu turismul, activităţile turistice fiind părţi ale unui întreg care se întrepătrund.
Se poate spune că eficienţa activităţii firmelor turistice presupune o sincronizare a acţiunilor tuturor agenţilor economici din acest domeniu, în caz contrar, efortul făcut de una sau mai multe verigi ale lanţului de prestaţii va fi anulat de celelalte.
Cheia relansării turismului românesc se află în identificarea unor posibile parteneriate de idei şi de finanţare. Este adevărat că în România s-au construit şi s-au modernizat în ultimii ani câteva sute de moteluri, hoteluri, pensiuni, majoritatea impunându-se prin eleganţă şi prin calitatea serviciilor; dar, acestei industrii îi lipsesc conexiunile de informare, de comunicare de servicii care să le facă atractive şi rapid cunoscute.
Proprietarii de hoteluri trebuie să realizeze că produsul turistic nu se vinde singur, ci trebuie valorificat fie în cadrul unui circuit turistic, fie în cadrul unor oferte integrate. Aici intervin agenţii de turism care prin activitatea profesională pe care o desfăşoară contribuie la realizarea şi dezvoltarea turismului în România.
Prezenta lucrare se doreşte un manual de tehnică turistică pentru cei care deja activează în acest domeniu, pentru cei care încă studiază, dar şi pentru cei care sunt interesaţi de aspecte ale fenomenului turistic.
În România, dezvoltarea rapidă a sectorului turismului, mai ales după 1989 a determinat apariţia unor probleme resimţite de agenţii economici, care au fost nevoiţi să facă faţă unor situaţii a căror rezolvare impunea abordarea lor într-o viziune nouă. Complexitatea fenomenului turistic plasează într-o poziţie centrală prestatorul de servicii turistice, obligat într-un fel sau altul să se implice în toate celelalte activităţi care au legătură cu turismul, activităţile turistice fiind părţi ale unui întreg care se întrepătrund.
Se poate spune că eficienţa activităţii firmelor turistice presupune o sincronizare a acţiunilor tuturor agenţilor economici din acest domeniu, în caz contrar, efortul făcut de una sau mai multe verigi ale lanţului de prestaţii va fi anulat de celelalte.
Cheia relansării turismului românesc se află în identificarea unor posibile parteneriate de idei şi de finanţare. Este adevărat că în România s-au construit şi s-au modernizat în ultimii ani câteva sute de moteluri, hoteluri, pensiuni, majoritatea impunându-se prin eleganţă şi prin calitatea serviciilor; dar, acestei industrii îi lipsesc conexiunile de informare, de comunicare de servicii care să le facă atractive şi rapid cunoscute.
Proprietarii de hoteluri trebuie să realizeze că produsul turistic nu se vinde singur, ci trebuie valorificat fie în cadrul unui circuit turistic, fie în cadrul unor oferte integrate. Aici intervin agenţii de turism care prin activitatea profesională pe care o desfăşoară contribuie la realizarea şi dezvoltarea turismului în România.
Prezenta lucrare se doreşte un manual de tehnică turistică pentru cei care deja activează în acest domeniu, pentru cei care încă studiază, dar şi pentru cei care sunt interesaţi de aspecte ale fenomenului turistic.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR