Marketing de la A la Z

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 216

DESCRIERE

Marketing de la A la Z (Philip Kotler).

Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2501 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.