Marketing in asigurari

PRP: 24,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,12 lei
Diferență: 2,88 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-7765-10-9
Editura:
Pagini: 319

DESCRIERE

Cuprins

Cuvant inainte (p9)
Introducere (p13)
1. Abordari conceptuale ale asigurarii ((p15)
2. Introducere in marketing (p54)
3. Piata societatii de asigurare (p71)
4. Comportamentul consumatorului de asigurari (p119)
5. Cercetarea de marketing in asigurari (p163)
6. Strategii de marketing in asigurari (p217)
7. Planificarea si controlul activitatii de marketing in asigurari (p271)

Descriere:

Caracterizata, in ansamblul ei, printr-un nivel stiintific ridicat, lucrarea este scrisa intr-o maniera accesibila, iar discursul stiintific este sustinut de un bogat suport bibliografic bazata pe lucari de referinta actuale si o icografie variata, ce sustine argumentatia. Cartea se adreseaza unui cerc larg de cititori, de la studentii ce se initiaza in problematica marketingului serviciilor, pana la practicienii din sfera asigurarilor, cu totii beneficiind de un discurs coerent si bine structurat, de o baza de informatii actuale si de un instrumentar destinat implemantarii directe in practica a opticii de marketing.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0883 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.