Marketing la indigo. Cum să faci avere prin metode testate de alţii

PRP: 16,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 12,00 lei
Diferență: 4,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 96
Format: 13 x 20 cm

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

MARKETING LA INDIGO - Burke Hedges.

Indiferent de cultura căreia îi aparţine, indiferent de educaţia primită, de talente şi de abilităţi, omul se bazează în viaţă pe imitaţie. Aşa învaţă să mănânce, să scrie, să conducă automobilul. Când îşi ia o slujbă şi începe să trăiască în cercul vicios al salariului şi al facturilor ce trebuie plătite, orice om alege să imite comportamentul a 95% dintre oameni. Vă întrebaţi ce fac ceilalţi 5%? Sunt cei care au ales să imite comportamentul celor care nu se bazează pe salariu, care ştiu să-şi valorifice timpul, care au vacanţă când vor şi o petrec unde vor şi ale căror venituri cresc continuu. E posibil să-i imitaţi şi dvs., şi în acest fel să deveniţi liberi. Autorul cărţii este sincer: va trebui să începeţi cu o investiţie, altfel nu puteţi face avere.
O oră din timpul dvs. pentru a citi această carte, pentru a descoperi că franciza sau marketingul de reţea sunt sisteme prin care unii oameni au copiat talentul altor oameni de a face avere. Altfel spus, imitaţi-i pe cei care muncesc inteligent.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2652 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.