Marketing strategic

PRP: 20,16 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,74 lei
Diferență: 2,42 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-9021-97-2
Editura:
Pagini: 227

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte
Introducere
Capitolul 1. MARKETINGUL STRATEGIC - ETAPA SUPERIOARA IN EVOLUTIA TEORIEI SI PRACTICII DE MARKETING
Capitolul 2. INTERNATIONALIZAREA AFACERILOR - FACTOR DETERMINANT IN EVOLUTIA MARKETINGULUI STRATEGIC
Capitolul 3. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING IN PERSPECTIVA GLOBALIZARII AFACERILOR
Capitolul 4. STRATEGIA SELECTIEI PIETELOR INTERNATIONALE
Capitolul 5. ABORDAREA METODOLOGICA A STRATEGIILOR DE PENETRARE PE PIETELE EXTERNE
Capitolul 6. STRATEGII DE PRELUCRARE A PIETELOR EXTERNE PENETRATE

Descriere:

Aceasta lucrare isi propune sa analizeze, din perspectiva activitatii de marketing, legatura dintre dimensiunea strategica si dimensiunea internationala sub forma studierii modalitatii in care intreprinderea isi orienteaza activitatea in vederea patrunderii pe noi piete, precum si a prelucarii acesteia prin elaboarea unor strategii specifice mix-ului de marketing, in conformitate cu cerintele pietei locale.
In cadrul acestei incercari de abordare, s-a considerat ca este necesar, ca, in debutul lucarii, sa fie analizat conceptul de marketing strategic si principalele sale componente ca forma evoluativa superioara a activitatii de marketing a intreprinderii, analiza strategica fiind imprimata intregii lucarii.
In continuare, a fost studiata decizia de internationalizare a intreprinderii, cu prezentarea factorilor sai motivationali si a limitelor pe care acest fenomen le are, si a fost un studiu de caz ce prezinta evolutia intreprinderilor internationale in ultimul deceniu.
Identifiacarea unor strategii de standardizare sau de adaptare la specificul mediului local, in scopul prelucrarii pietei respective prin dexvoltarea mix-ului de marketing specifice marketingului international, precum si studierea eficientei strategiilor de penetrare a pietelor externe, au repezenatat ultimul obiectiv urmarit al lucrarii.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.2272 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.