Marketing turistic

Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 248
Format: 14,8 x 21 cm

DESCRIERE

Marketing turistic.

Lucrarea abordează conceptele specifice marketingului turistic, metodele şi tehnicile de cercetare adecvate domeniului şi, nu în ultimul rând, politicile de produs turistic, preţ, distribuţie şi promovare turistică, intenţionându-se a fi un instrument util pentru marketerii actuali şi în devenire (studenţi la facultăţi cu specializarea Marketing), dar şi pentru managerii firmelor turistice şi personalul din subordinea lor.
Dincolo de aspectele generale ale marketingului turistic, abordate din perspectiva literaturii străine şi româneşti, dar şi a unei viziuni proprii, cartea aduce în prim plan două subiecte „fierbinţi”, incitante – ecomarketingul turistic şi imaginea turistică.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1885 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.