Marketingul serviciilor - teorie si aplicatii

PRP: 32,70 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,78 lei
Diferență: 3,92 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-7765-24-9
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 318

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Marketingul serviciilor - teorie si aplicatii de Iuliana Cetina, Raluca Brandabur.

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. Bazele Marketingului (p11)
Capitolul 2. Introducere in marketingul serviciilor (p22)
Capitolul 3. Particularitati ale calitatii in servicii (p59)
Capitolul 4. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor (p86)
Capitolul 5. Aspecte ale cercetarilor de marketing in servicii (p101)
Capitolul 6. Comportamentul consumatorului de servicii (p125)
Capitolul 7. Politici de marketing in servicii (p138)
Capitolul 8. Politica de produs (p156)
Capitolul 9. Politica de prĂÆ’ÂŞt (p176)
Capitolul 10. Politica de distributie (p188)
Capitolul 11. Politica de comunicare (p206)
Capitolul 12. Rolul personalului in marketingul serviciilor (p223)
Capitolul 13. Marketingul relatiei cu clientul - pilon al CRM in domeniul serviciilor (p224)
Capitolul 14. Planul de marketing (p261)
Capitolul 15. Relatia eficienta - marketing in servicii (p276)
Capitolul 16. Particularitati in managementul serviciilor (p292)
Bibliografie (p315)

Descriere:

Lucrarea de fata imbina in mod fericit teoria marketingului serviciilor cu o consistenta parte aplicativa, concretizata intr-un mare numar de studii de caz, bazate pe o analiza atenta a activitatii de marketing a unora dintre cele mai cunoscute intreprinderi romanesti prestatoare de servicii.
Acoperind domenii de activitate eterogene, lucrarea reuseste sa-si mentina o conceptie si un stil unitare, prin utilizarea unor instrumente didactice moderne, care corespund dorintei diferitelor categorii de cursanti de a avea acces nu doar la teorii de ultima ora, ci si de a vedea cum se concretizeaza aceste teorii in viata economica reala.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2324 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.