Matematica. Manual pentru clasa a III-a (Mihaela Singer)

PRP: 21,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,48 lei
Diferență: 2,52 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 144

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Manual aprobat prin Ordinul nr. 3787/05.04.2005.
Manualul propune o structura centrata pe unitati de invatare ce asigura o permanenta legatura intre efectuarea unor operatii concrete, operatii cu obiectele, structurarea si interiorizarea acestora pana la obtinerea operatiilor logice abstracte.
Inlantuirea riguroasa a conceptelor matematice, preocuparea constanta pentru stimularea gandirii, transpunerea sarcinilor de lucru intr-o forma atractiva pentru copil sunt atuurile de baza ale acestui manual, menite sa determine elevul să indrageasca matematica si sa capete dorinta de a-si exersa mintea si inteligenta necontenit.
Exercitiile au un caracter variat si sunt ordonate pe niveluri de dificultate a sarcinilor de invatare.
Manualul este deopotriva accesibil si provocator, si face din invatarea matematicii un mijloc puternic de dezvoltare a capacitatilor de gandire, intelegere si creatie, oferind toate conditiile pentru o invatare performanta.

Detaliile cartii:

* Autor: Mihaela Singer
* Editura: Sigma
* Anul aparitiei: 2005
* Editia: 1
* Pagini continute: 144

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2109 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.