Motoca Anca Elena, Repere didactice. Modele de proiecte didactice pentru invatamantul prescolar si primar

PRP: 19,62 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 14,72 lei
Diferență: 4,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Motoca Anca Elena
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Eficienta lectiei trebuie orientata nu numai de modul de interactiune complexa a componentelor ei, ci si de felul cum ea este integrata in procesul de invatamant, ca sistem si functionalitate, pentru ca in lectie se obiectiveaza elementele acestuia (obiective, resurse, continut, strategii si evaluarea rezultatelor). Elementul central in realizarea proiectarii didactice este programa scolara. Ea reprezinta un document normativ in sensul ca stabileste obiective, adica tintele ce urmeaza a fi atinse prin intermediul actului didactic.
Chiar daca in proiectare sunt obligatorii obiectivele, remarcam faptul ca, adesea, acelasi obiectiv se realizeaza prin mai multe continuturi si resurse, dupa cum mai multe obiective pot fi realizate cu acelasi continut si aceleasi resurse.
In functie de perioada de timp luata in considerare, proiectarea pedagogica poate fi: globala sau esalonata. Proientarea pedagogica globala este realizata pe o perioada mai mare de timp (ciclu de invatamant). Se finalizeaza cu elaborarea planurilor de invatamant si a programelor scolare.
Proiectarea pedagogica a procesului de invatamant reprezinta ansamblul actiunilor si operatiilor angajate in cadrul activitatilor de educatie/instructie conform finalitatilor asumate la nivel de sistem si de proces in vederea asigurarii functionalitatii sociale a acestuia in sens managerial/global, optim, strategic.
Specificul activitatii de proiectare pedagogica evidentiaza importanta actiunilor de planificare – programare - concretizare a instruirii/educatiei care vizeaza valorificarea optima a unei resurse materiale esentiale: timpul real destinat invatarii, in mediul scolar si extrascolar.
Autor(i): Motoca Anca-Elena
An aparitie: 2013
Pagini: 126
Chiar daca in proiectare sunt obligatorii obiectivele, remarcam faptul ca, adesea, acelasi obiectiv se realizeaza prin mai multe continuturi si resurse, dupa cum mai multe obiective pot fi realizate cu acelasi continut si aceleasi resurse.
In functie de perioada de timp luata in considerare, proiectarea pedagogica poate fi: globala sau esalonata. Proientarea pedagogica globala este realizata pe o perioada mai mare de timp (ciclu de invatamant). Se finalizeaza cu elaborarea planurilor de invatamant si a programelor scolare.
Proiectarea pedagogica a procesului de invatamant reprezinta ansamblul actiunilor si operatiilor angajate in cadrul activitatilor de educatie/instructie conform finalitatilor asumate la nivel de sistem si de proces in vederea asigurarii functionalitatii sociale a acestuia in sens managerial/global, optim, strategic.
Specificul activitatii de proiectare pedagogica evidentiaza importanta actiunilor de planificare – programare - concretizare a instruirii/educatiei care vizeaza valorificarea optima a unei resurse materiale esentiale: timpul real destinat invatarii, in mediul scolar si extrascolar.
Autor(i): Motoca Anca-Elena
An aparitie: 2013
Pagini: 126
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR