Noah J. Goldstein, Marile detalii. MICI schimbari genereaza MARI influente
PRP: 47,20 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,70 lei
Diferență: 8,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Noah J. Goldstein
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
In prezent, ai nevoie in fiecare zi sa convingi pe cineva de ceva– pe seful tau, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar si pe copiii tai. In lumea noastra moderna in care timpul este o resursa importanta, se naste o intrebare cruciala la care Marile DETALII te ajuta sa gasesti un raspuns: care este cea mai mica schimbare pe care o poti face pentru a creste sansele tale de succes?
Cercetarile recente in domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale si neurostiintei au oferit o mai buna intelegere in ceea ce priveste modul in care se petrec schimbarile ce au la baza persuasiunea. Din ce in ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cat de multe informatii oferi vor fi factorii care influenteaza cel mai mult, ci cadrul psihologic in care aceste informatii sunt prezentate. Adevarul este ca oricine isi poate creste puterea de influentare– nu prezentand laborios mai multe informatii sau utilizand stimulente si resurse costisitoare, ci prin modificari mici si simple in abordarea lor persuasiva, corelate cu motivatii omenesti adanc inradacinate.
In aceste pagini, trei renumiti cercetatori din domeniul stiintei si practicii persuasiunii descriu un set de schimbari minore despre care cercetarile au dovedit ca pot creste semnificativ puterea de influentare. Scrisa sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observatii din domeniul stiintei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine doreste sa influenteze comportamentul altora intr-un mod eficient si etic. Pentru ca atunci cand vine vorba de a-i influenta pe ceilalti, MICUL este noul MARE!
Martin, Goldstein si Cialdini– echipa de soc a stiintei persuasiunii– au scris o carte pe deplin convingatoare si eminamente utila. Intr-o serie de capitole scurte si dinamice, acestia explica ultimele cercetari realizate in intreaga lume si apoi folosesc cercetarile respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse in aplicare pentru a influenta comportamentul altora. Aceasta carte este un adevarat tur de forta.
Daniel Pink
autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omeneste si Drive
Daca te-ai luptat vreodata sa schimbi convingerile si comportamentele altora, exista sperante. Marile DETALII ofera cele mai patrunzatoare observatii atat la nivel teoretic, cat si la nivel practic, provenite de la cei mai buni experti din lume in domeniul persuasiunii. Oricui ii pasa de influentare va citi aceasta carte fascinanta.
Adam Grant
profesor la Wharton School si autorul bestsellerului A da si a lua
Daca te-ai indoit vreodata ca schimbarile mici pot face o diferenta mare, aceasta excelenta si patrunzatoare carte te va convinge.
Dan Ariely
profesor la Universitea Duke si autorul bestsellerurilor Irational in mod previzibil si Adevarul (cinstit) despre necinste.
Nr. de pagini: 352
Anul aparitiei: 2015
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Cercetarile recente in domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale si neurostiintei au oferit o mai buna intelegere in ceea ce priveste modul in care se petrec schimbarile ce au la baza persuasiunea. Din ce in ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cat de multe informatii oferi vor fi factorii care influenteaza cel mai mult, ci cadrul psihologic in care aceste informatii sunt prezentate. Adevarul este ca oricine isi poate creste puterea de influentare– nu prezentand laborios mai multe informatii sau utilizand stimulente si resurse costisitoare, ci prin modificari mici si simple in abordarea lor persuasiva, corelate cu motivatii omenesti adanc inradacinate.
In aceste pagini, trei renumiti cercetatori din domeniul stiintei si practicii persuasiunii descriu un set de schimbari minore despre care cercetarile au dovedit ca pot creste semnificativ puterea de influentare. Scrisa sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observatii din domeniul stiintei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine doreste sa influenteze comportamentul altora intr-un mod eficient si etic. Pentru ca atunci cand vine vorba de a-i influenta pe ceilalti, MICUL este noul MARE!
Martin, Goldstein si Cialdini– echipa de soc a stiintei persuasiunii– au scris o carte pe deplin convingatoare si eminamente utila. Intr-o serie de capitole scurte si dinamice, acestia explica ultimele cercetari realizate in intreaga lume si apoi folosesc cercetarile respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse in aplicare pentru a influenta comportamentul altora. Aceasta carte este un adevarat tur de forta.
Daniel Pink
autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omeneste si Drive
Daca te-ai luptat vreodata sa schimbi convingerile si comportamentele altora, exista sperante. Marile DETALII ofera cele mai patrunzatoare observatii atat la nivel teoretic, cat si la nivel practic, provenite de la cei mai buni experti din lume in domeniul persuasiunii. Oricui ii pasa de influentare va citi aceasta carte fascinanta.
Adam Grant
profesor la Wharton School si autorul bestsellerului A da si a lua
Daca te-ai indoit vreodata ca schimbarile mici pot face o diferenta mare, aceasta excelenta si patrunzatoare carte te va convinge.
Dan Ariely
profesor la Universitea Duke si autorul bestsellerurilor Irational in mod previzibil si Adevarul (cinstit) despre necinste.
Nr. de pagini: 352
Anul aparitiei: 2015
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR