Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine

PRP: 47,20 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,70 lei
Diferență: 8,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

 

In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa lucreze in avantajul nostru si al clientilor nostri.

O reclamatie este un cadou pentru ca e inceputul unui dialog intre companie si clientii ei, putand fi folosita pentru a creste calitatea produselor si a serviciilor. Chiar si cele mai incomode reclamatii pot fi folosite pentru a castiga capital de imagine si pentru a imbunatati performanta companiei.

De regula, relatia companie-client este vazuta unilateral, iar noutatea cartii lui Barlow si  Møller consta in prezentarea ambelor instante, din ambele puncte de vedere. Si cei care cumpara produse ori servicii, si cei care le ofera pot invata din aceasta carte care le sunt de fapt rolurile si cum pot fi ele armonizate.

Aceasta carte este ea insasi un cadou. Perspectiva ei este inovativa, logica, incontestabila; exemplele care ne arata cum le putem oferi clientilor servicii de calitate sunt remarcabile. Janelle Barlow si Claus Møller vin cu o abordare extrem de bine gandita, care ne permite sa acumulam capital daca facem din implinirea dorintelor si nevoilor clientului cel mai important aspect al strategiei in afaceri.

Craig Dinsell, vicepresedinte executiv al departamentului de resurse umane, Oppenheimer Funds Inc.

Barlow si Møller ne arata de ce o reclamatie poate fi unul dintre cele mai mari castiguri pentru o companie. Cei doi autori ne invata cum sa recastigam loialitatea clientilor, cum sa castigam clienti noi si cum sa actionam pentru a ajunge sa ne laudam cu cat mai multe povesti de succes. Daca succesul in afaceri este important pentru dumneavoastra, atunci veti dori cu siguranta sa cititi aceasta carte!

Ron Kaufman, autor si fondator al colegiului UP Your Service!

Pentru lumea afacerilor, in care sume tot mai mari sunt cheltuite doar pentru a afla care sunt asteptarile clientilor, Orice reclamatie este un cadou este o gura de aer proaspat. Ar fi putut foarte bine sa se intituleze: Cum sa convertesti bunul simt intr-o buna afacere.

Paul Clark, Manager General, Serviciul de Relatii cu Clientii, Country Energy, Australia



Numar pagini: 427
Anul aparitiei: 2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Orice reclamatie este un cadou. Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1064 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.