Pasi spre scoala (Corina Palade)
PRP: 7,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 6,65 lei
Diferență: 0,35 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Corina Palade
Editura: TAIDA
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Debutul scolar este insotit de mari emotii si copiii depun mari eforturi adaptative. Activitatea scolara este plina de semnificatii pe care fiecare elev le filtreaza prin propria constiinta. Datorita fragilitatii structurilor functiilor neuropsihice, posibilitatea aparitiei stresului la scolari mici este inerenta! Capacitatea de rezistenta la stres inseamna cunostinte si deprinderi variate. La scolarii de varsta mica, invatarea afectiva este pe primul plan.
De aceea, noi, cadrele didactice trebuie sa structuram continuturile invatarii, incat sa fie respectate normele psihologice si pedagogice. Prezentul material se doreste a fi un instrument de lucru atat pentru elevi, cat si pentru parinti si educatori. Temele propuse au in vedere optimizarea procesului de adaptare a scolarului la clasa I, dar si pregatirea evaluarii initiale.
Cu cat procesul de adaptare al copilului de clasa I este mai scurt, cu atat succesul scolar se instaleaza mai repedein vederea optimizarii procesului de aducere a elevului la viata scolara, prezenta lucrare are in vedere urmatoarele obiective:
- cunoasterea caracteristicilor dezvoltarii individuale a copiilor la intrarea in clasa I;
- identificarea nivelului de dezvoltare a potentialului fiecarui elev;
- dezvoltarea unui climat afectiv pozitiv;
- asigurarea unui climat securizat;
- facilitarea inter-cunoasterii.
Am ales ca aceste obiective sa fie realizate prin intermediul unor activitati care il introduc pe copil in lumea povestilor, a unor"imparatii" care poarta diferite nume:"a cunoasterii","a familiei","anotimpurilor","numerelor","sunetelor","a culorilor", sau"a ingerilor" cu scopul de a-l determina sa vina cu placere la scoala.
Din loc in loc am propus si memorizarea unor poezii sau cantece adecvate varstei, considerand acest lucru o modalitate de invatare, de relaxare sau de intrecere. Acestea pot fi folosite si in cadrul unor activitati extracurriculare.
De asemenea, in conceperea prezentului material am avut in vedere domeniile vizate de grila de evaluare initiala a elevului de clasa I: dezvoltarea fizica, socio-emotionala, a limbajului si comunicarii; dezvoltarea capacitatilor si a atitudinilor in invatare.
Aceasta lucrare poate fi folosita ca suport in derularea proiectului educativ"Pasi spre scoala..." a carui scop si obiective au fost mentionate anterior. Pentru ca noi, dascalii, lucram cu mintea si sufletul copilului si pentru ca la aceasta varsta copilul este extrem de sensibil afectiv, suntem imperios obligati sa utilizam cele mai diverse forme ale comunicarii, toate avand drept scop realizarea obiectivelor propuse de o maniera fina si eleganta, tesand o dantelarie din corzile sufletului uman, facandu-l sa vibreze si sa scoata la lumina ceea ce fiecare individ are mai valoros si inedit.
Autori: Corina Palade, Laurentiu Palade
Format: 16. 50 x 23. 5 cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 48
De aceea, noi, cadrele didactice trebuie sa structuram continuturile invatarii, incat sa fie respectate normele psihologice si pedagogice. Prezentul material se doreste a fi un instrument de lucru atat pentru elevi, cat si pentru parinti si educatori. Temele propuse au in vedere optimizarea procesului de adaptare a scolarului la clasa I, dar si pregatirea evaluarii initiale.
Cu cat procesul de adaptare al copilului de clasa I este mai scurt, cu atat succesul scolar se instaleaza mai repedein vederea optimizarii procesului de aducere a elevului la viata scolara, prezenta lucrare are in vedere urmatoarele obiective:
- cunoasterea caracteristicilor dezvoltarii individuale a copiilor la intrarea in clasa I;
- identificarea nivelului de dezvoltare a potentialului fiecarui elev;
- dezvoltarea unui climat afectiv pozitiv;
- asigurarea unui climat securizat;
- facilitarea inter-cunoasterii.
Am ales ca aceste obiective sa fie realizate prin intermediul unor activitati care il introduc pe copil in lumea povestilor, a unor"imparatii" care poarta diferite nume:"a cunoasterii","a familiei","anotimpurilor","numerelor","sunetelor","a culorilor", sau"a ingerilor" cu scopul de a-l determina sa vina cu placere la scoala.
Din loc in loc am propus si memorizarea unor poezii sau cantece adecvate varstei, considerand acest lucru o modalitate de invatare, de relaxare sau de intrecere. Acestea pot fi folosite si in cadrul unor activitati extracurriculare.
De asemenea, in conceperea prezentului material am avut in vedere domeniile vizate de grila de evaluare initiala a elevului de clasa I: dezvoltarea fizica, socio-emotionala, a limbajului si comunicarii; dezvoltarea capacitatilor si a atitudinilor in invatare.
Aceasta lucrare poate fi folosita ca suport in derularea proiectului educativ"Pasi spre scoala..." a carui scop si obiective au fost mentionate anterior. Pentru ca noi, dascalii, lucram cu mintea si sufletul copilului si pentru ca la aceasta varsta copilul este extrem de sensibil afectiv, suntem imperios obligati sa utilizam cele mai diverse forme ale comunicarii, toate avand drept scop realizarea obiectivelor propuse de o maniera fina si eleganta, tesand o dantelarie din corzile sufletului uman, facandu-l sa vibreze si sa scoata la lumina ceea ce fiecare individ are mai valoros si inedit.
Autori: Corina Palade, Laurentiu Palade
Format: 16. 50 x 23. 5 cm
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 48
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR