Pedagogie si elemente de psihologie scolara
Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Elena Joita
ISBN: 973-7958-03-9
Editura: ARVES
Anul publicării: 2003
Pagini: 450
DESCRIERE
Pedagogie si elemente de psihologie scolara
Prezentare:
De la ultimele sesiuni de examene pentru definitivare si obtinere a gradelor didactice, am constatat ca educatorii dovedesc o relativa pregatire in planul psihopedagogiei de actualitate, pe care apoi s-o utilizeze critic si creativ in propria practica si s-o prezinte astfel.
Manualul cauta sa satisfaca, in acelasi timp, asteptarile tuturor categoriilor de candidati, in capitole unitare, diferitele subteme ale aceleasi problematici, inserate in cele 6 programe ale M. E. C.
Mai insistam asupra inca unui aspect, legat de modalitatea de pregatire. La examenul de definitivare se verifica mai ales insusirea cunostiintelor, a capacitatilor si competentelor profesionale de baza. Dar la gradul al II-lea se solicita intensiv capacitate si competente de abordare constructive, de cercetare, de interpretare critica a diferitelor opinii si experiente proprii, care sa fie prezente la examinarea orala specifica.
Cuprins:
Problematica educatiei si invatamantului in societatea contemporana
Educabilitatea
Structura si dinamica personalitatii
Problematica sistemului institutional si al procesului de invatamant
Finalitatile educatiei
Invatarea scolara
Probleme teoretice si practice ale curriculum-ului
Predarea. Orientari contemporane in teoria si practica predarii
Metodologia si tehnologia instruirii. Strategii formative
Evaluarea in procesul de invatamant si educatie
Proiectarea pedagogica a activitatilor de instruire si educare
Psihosociologia grupurilor scolare
Orientarea scolara si profesionala. Consiliere psihopedagogica
Comunicare didactica
Educatie morala
Managementul educational la nivelul clasei si al profesorului manager
Cercetarea pedagogica. Invocarea teoriei si practicii educationale
Prezentare:
De la ultimele sesiuni de examene pentru definitivare si obtinere a gradelor didactice, am constatat ca educatorii dovedesc o relativa pregatire in planul psihopedagogiei de actualitate, pe care apoi s-o utilizeze critic si creativ in propria practica si s-o prezinte astfel.
Manualul cauta sa satisfaca, in acelasi timp, asteptarile tuturor categoriilor de candidati, in capitole unitare, diferitele subteme ale aceleasi problematici, inserate in cele 6 programe ale M. E. C.
Mai insistam asupra inca unui aspect, legat de modalitatea de pregatire. La examenul de definitivare se verifica mai ales insusirea cunostiintelor, a capacitatilor si competentelor profesionale de baza. Dar la gradul al II-lea se solicita intensiv capacitate si competente de abordare constructive, de cercetare, de interpretare critica a diferitelor opinii si experiente proprii, care sa fie prezente la examinarea orala specifica.
Cuprins:
Problematica educatiei si invatamantului in societatea contemporana
Educabilitatea
Structura si dinamica personalitatii
Problematica sistemului institutional si al procesului de invatamant
Finalitatile educatiei
Invatarea scolara
Probleme teoretice si practice ale curriculum-ului
Predarea. Orientari contemporane in teoria si practica predarii
Metodologia si tehnologia instruirii. Strategii formative
Evaluarea in procesul de invatamant si educatie
Proiectarea pedagogica a activitatilor de instruire si educare
Psihosociologia grupurilor scolare
Orientarea scolara si profesionala. Consiliere psihopedagogica
Comunicare didactica
Educatie morala
Managementul educational la nivelul clasei si al profesorului manager
Cercetarea pedagogica. Invocarea teoriei si practicii educationale
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR