Povestea literelor - E-book & soft educational Litere
DESCRIERE
Cartea autorului *** „Povestea literelor - E-book & soft educational Litere" de la editura ASCR
Povestea literelor, pentru copiii din clasele I si a II-a, este o metoda de e-learning sub forma unui soft educational (este o componenta offline de e-learning), care a fost creat tinand cont de principiile pedagogice, psihologice, reperele ontogenetice, de dezvoltare ale copiilor de aceasta varsta. Prin acest program, procesul educational este adaptat, din perspectiva pedagogica si a psihologiei dezvoltarii, la nevoile noii generatii, a nativilor digitali, care proceseaza, cauta, selecteaza informatia in mediile digitale.
Programul Povestea literelor cuprinde 18 tipuri de exercitii atractive si variate care vizeaza dezvoltarea abilitatii de a citi. Cea mai mare parte a materialului cuprins in aceste exercitii (cuvinte, propozitii si texte) este selectata din povesti reprezentative pentru copii. Povestile pot fi citite in intregime de catre utilizatori, deoarece sunt disponibile in cadrul softului, sub forma printabila.
In sprijinul dezvoltarii vocabularului elevilor vine si dictionarul inclus in program, care poate fi accesat de acestia, ori de cate ori doresc. Acest dictionar contine toate cuvintele dificile prezente in exercitiile softului educational, a caror explicatie este adecvata particularitatilor de varsta ale utilizatorilor.
E-book-urile sunt realizate in cadrul proiectul editorial al Editurii ASCR, intitulat "Imbunatatirea nivelului de cunostinte si abilitati in dezvoltarea personala" (managementul anxietatii, stresului si al echilibrului viata personala-viata profesionala) prin crearea de instrumente inovative TIC si dezvoltarea de metode e-learning in invatarea scolara.
Proiectul a fost sprijinit de Administratia Fondului Cultural National (AFCN), categoria Noile Media 35 (NM 35).
Anul aparitiei: 2011
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,15 leiPRP: 39,00 lei
- 19,80 leiPRP: 22,00 lei
- 19,80 leiPRP: 22,00 lei
OPINIA CITITORILOR