Principii de web design atractiv
PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,50 lei
Diferență: 7,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jason Beaird
Editura: 3D MEDIA COMMUNICATIONS
Anul publicării: 2011
Alertă stoc
DESCRIERE
Definirea designului bun
Exista doua puncte de vedere principale din prisma carora majoritatea persoanelor hotarasc daca designul unui site web este"bun" sau"rau". Exista unghiul ce tine strict de usurinta in folosire, care se axeaza pe functionalitate, prezentarea efectiva a informatiilor si pe eficienta. Apoi exista perspectiva pur estetica, ce se refera la valoarea artistica si atractia vizuala a designului. Unele persoane sunt prinse in estetica si grafica si uita de utilizator, in timp ce unii experti in usability se pierd in testari si uita de atractia vizuala. Pentru a ajunge la oameni si a le pastra interesul, este esential sa maximizati ambele elemente.
Cel mai important element pe care trebuie sa il aveti in vedere este ca designul inseamna comunicare. Daca realizati un site web care functioneaza si prezinta bine informatia, insa arata urat sau nu se potriveste cu brand-ul clientului, nimeni nu va dori sa il foloseasca. In mod asemanator, daca realizati un site atragator care este dificil de folosit sau inaccesibil, oamenii il vor parasi. Intr-adevar, elementele si functionalitatea unui design de site web finisat ar trebui sa functioneze ca o unitate unica si coerenta, astfel incat:
Utilizatorii sunt incantati de design, dar atrasi catre continut
Una dintre cele mai mari griji din randul profesionistilor in usability este timpul de care au nevoie utilizatorii sa exploreze pagina dupa informatia pe care o doresc, fie ca este vorba de continut, de un link catre alta pagina sau de un formular. Designul nu ar trebui sa fie un impediment; ar trebui sa fie o legatura intre utilizator si informatie.
Web Designer Wall2 al lui Nick La (reprezentat in figura 1. 2) este un exemplu excelent de design care este in acelasi timp atragator, dar si usor de folosit. Ilustratiile bogat colorate curg in jurul structurii paginii, care este impodobita cu elemente de navigare si de site care parca ar fi taiate dintr-un caiet de schite. Abundenta de elemente lucrate manual si organice creeaza contrast si ajuta sa va atraga privirea catre continutul postarilor de pe blog, fara a interfera cu lizibilitatea paginilor sau cu modul in care este organizat.
Utilizatorii se pot misca cu usurinta prin intermediul navigarii intuitive
Vom vorbi mai tarziu mai mult despre plasarea modulului de navigare, insa blocul principal de navigare trebuie sa fie foarte vizibil pe pagina si fiecare link ar trebui sa aiba o denumire descriptiva. O structura de navigare care isi schimba infatisarea atunci cand treceti cu cursorul pe deasupra ei si indica pagina sau sectiunea activa ajuta utilizatorii sa recunoasca unde sunt si cum sa pot sa ajunga acolo unde doresc sa mearga.
Utilizatorii recunosc fiecare pagina ca apartinand site-ului
Chiar daca exista o diferenta dramatica intre layoutul paginii de start si restul siteului, ar trebui sa existe o tema sau un stil comun in toate paginile site-ului pentru
a pastra coeziunea designului.
Aruncati o privire asupra celor trei capturi de ecran de pe site-ul Moore School of Business3, din figura 1. 4. Desi blocurile de continut de pe aceste pagini sunt sectionate diferit, exista cativa indicatori vizuali care le spun utilizatorilor ca aceste pagini sunt din acelasi site. Aproape intreaga unitate se datoreaza repetitiei blocurilor de identitate si de navigare. Folosirea consecventa a unei foarte limitate palete de culori (negru, gri, galben si rosu) ajuta de asemenea la unificarea paginilor.
Pagini: 193
ISBN: 978-973-0-11310-5
Anul aparitiei: 2011
Exista doua puncte de vedere principale din prisma carora majoritatea persoanelor hotarasc daca designul unui site web este"bun" sau"rau". Exista unghiul ce tine strict de usurinta in folosire, care se axeaza pe functionalitate, prezentarea efectiva a informatiilor si pe eficienta. Apoi exista perspectiva pur estetica, ce se refera la valoarea artistica si atractia vizuala a designului. Unele persoane sunt prinse in estetica si grafica si uita de utilizator, in timp ce unii experti in usability se pierd in testari si uita de atractia vizuala. Pentru a ajunge la oameni si a le pastra interesul, este esential sa maximizati ambele elemente.
Cel mai important element pe care trebuie sa il aveti in vedere este ca designul inseamna comunicare. Daca realizati un site web care functioneaza si prezinta bine informatia, insa arata urat sau nu se potriveste cu brand-ul clientului, nimeni nu va dori sa il foloseasca. In mod asemanator, daca realizati un site atragator care este dificil de folosit sau inaccesibil, oamenii il vor parasi. Intr-adevar, elementele si functionalitatea unui design de site web finisat ar trebui sa functioneze ca o unitate unica si coerenta, astfel incat:
Utilizatorii sunt incantati de design, dar atrasi catre continut
Una dintre cele mai mari griji din randul profesionistilor in usability este timpul de care au nevoie utilizatorii sa exploreze pagina dupa informatia pe care o doresc, fie ca este vorba de continut, de un link catre alta pagina sau de un formular. Designul nu ar trebui sa fie un impediment; ar trebui sa fie o legatura intre utilizator si informatie.
Web Designer Wall2 al lui Nick La (reprezentat in figura 1. 2) este un exemplu excelent de design care este in acelasi timp atragator, dar si usor de folosit. Ilustratiile bogat colorate curg in jurul structurii paginii, care este impodobita cu elemente de navigare si de site care parca ar fi taiate dintr-un caiet de schite. Abundenta de elemente lucrate manual si organice creeaza contrast si ajuta sa va atraga privirea catre continutul postarilor de pe blog, fara a interfera cu lizibilitatea paginilor sau cu modul in care este organizat.
Utilizatorii se pot misca cu usurinta prin intermediul navigarii intuitive
Vom vorbi mai tarziu mai mult despre plasarea modulului de navigare, insa blocul principal de navigare trebuie sa fie foarte vizibil pe pagina si fiecare link ar trebui sa aiba o denumire descriptiva. O structura de navigare care isi schimba infatisarea atunci cand treceti cu cursorul pe deasupra ei si indica pagina sau sectiunea activa ajuta utilizatorii sa recunoasca unde sunt si cum sa pot sa ajunga acolo unde doresc sa mearga.
Utilizatorii recunosc fiecare pagina ca apartinand site-ului
Chiar daca exista o diferenta dramatica intre layoutul paginii de start si restul siteului, ar trebui sa existe o tema sau un stil comun in toate paginile site-ului pentru
a pastra coeziunea designului.
Aruncati o privire asupra celor trei capturi de ecran de pe site-ul Moore School of Business3, din figura 1. 4. Desi blocurile de continut de pe aceste pagini sunt sectionate diferit, exista cativa indicatori vizuali care le spun utilizatorilor ca aceste pagini sunt din acelasi site. Aproape intreaga unitate se datoreaza repetitiei blocurilor de identitate si de navigare. Folosirea consecventa a unei foarte limitate palete de culori (negru, gri, galben si rosu) ajuta de asemenea la unificarea paginilor.
Pagini: 193
ISBN: 978-973-0-11310-5
Anul aparitiei: 2011
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR