Proiecte tematice. Invatarea integrata prin joc (5-7 ani)
PRP: 22,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,60 lei
Diferență: 4,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: DIDACTICA PUBLISHING HOUSE
Anul publicării: 2012
Categoria: Carti diverse
Alertă stoc
DESCRIERE
Lucrarea de fata cuprinde sugestii de abordare in maniera integrata a activitatii didactice in cadrul proiectelor tematice de grup.
Metoda prulectelor - ca strategie de invatare si evaluare care se concentreaza pe efortul deliberat de cercetare al copiilor, pe depistarea detaliilor si intelegerea subiectului in intreaga sa amploare - constituie garantia calitatii activitatii de invatare, deoarece permite folosirea unei multitudini de tehnici de structurare a predarii si poate fi utilizata la toate nivelurile de scolarizare.
Metoda proiectelor ofera copiilor posibilitatea de a cunoaste in profunzime domenii noi, de a acumula cunostinte in mod independent si de a dezvolta competente precum creativitatea, spiritul de initiativa, capacitatea de a comunica si de a lucra In echipa.
In centrul metodei proiectelor se afla o tema, in a carei abordare si solutionare vor fi implicate mai multe discipline.
Predarea prin proiecte contribuie la invatarea unui mod de"gandire interdisciplinara" si a unui mod de abordare unitar - modul integrat.
Maniera integrata presupune abordarea realitatii printr-un demers globalizat, holistic, in care granitele dintre categoriile si tipurile de activitati dispar, se topesc intr-un scenariu unitar In cadrul caruia tema se lasa investigata cu mijloacele diferitelor stiinte.
Integrarea se va face prin contopirea unor continuturi care apartin unor domenii diferite intr-un scenariu unitar. Evident, continuturi le propuse au un subiect comun, care urmeaza a fi investigat si elucidat in urma parcurgerii acestora si a realizarii obiectivelor propuse.
Pentru a fi posibila abordarea in maniera integrata, educatoarea trebuie sa stabileasca cu claritate obiectivele si continuturi le activitatilor zilnice, pentru ca, pe baza acestora, sa gandeasca un scenariu al zilei. Scenariul va incepe cu motivarea care canalizeaza activitatea copiilor spre elucidarea problemelor prezentate. De asemenea, educatoarea va avea in vedere repartizarea sarcinilor activitatilor zilnice la fiecare arie de stimulare/sector/zona de activitate, in asa fel incat sa fie posibila realizarea obiectivelor propuse de la fiecare activitate comuna.
Autori: Viorica Preda, Mioara Pletea, Filofteia Grama, Aureliana Cocos, Daniela Oprea, Marcela Calin, Vasilica Dutu, Elena Ungureanu
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 312 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Metoda prulectelor - ca strategie de invatare si evaluare care se concentreaza pe efortul deliberat de cercetare al copiilor, pe depistarea detaliilor si intelegerea subiectului in intreaga sa amploare - constituie garantia calitatii activitatii de invatare, deoarece permite folosirea unei multitudini de tehnici de structurare a predarii si poate fi utilizata la toate nivelurile de scolarizare.
Metoda proiectelor ofera copiilor posibilitatea de a cunoaste in profunzime domenii noi, de a acumula cunostinte in mod independent si de a dezvolta competente precum creativitatea, spiritul de initiativa, capacitatea de a comunica si de a lucra In echipa.
In centrul metodei proiectelor se afla o tema, in a carei abordare si solutionare vor fi implicate mai multe discipline.
Predarea prin proiecte contribuie la invatarea unui mod de"gandire interdisciplinara" si a unui mod de abordare unitar - modul integrat.
Maniera integrata presupune abordarea realitatii printr-un demers globalizat, holistic, in care granitele dintre categoriile si tipurile de activitati dispar, se topesc intr-un scenariu unitar In cadrul caruia tema se lasa investigata cu mijloacele diferitelor stiinte.
Integrarea se va face prin contopirea unor continuturi care apartin unor domenii diferite intr-un scenariu unitar. Evident, continuturi le propuse au un subiect comun, care urmeaza a fi investigat si elucidat in urma parcurgerii acestora si a realizarii obiectivelor propuse.
Pentru a fi posibila abordarea in maniera integrata, educatoarea trebuie sa stabileasca cu claritate obiectivele si continuturi le activitatilor zilnice, pentru ca, pe baza acestora, sa gandeasca un scenariu al zilei. Scenariul va incepe cu motivarea care canalizeaza activitatea copiilor spre elucidarea problemelor prezentate. De asemenea, educatoarea va avea in vedere repartizarea sarcinilor activitatilor zilnice la fiecare arie de stimulare/sector/zona de activitate, in asa fel incat sa fie posibila realizarea obiectivelor propuse de la fiecare activitate comuna.
Autori: Viorica Preda, Mioara Pletea, Filofteia Grama, Aureliana Cocos, Daniela Oprea, Marcela Calin, Vasilica Dutu, Elena Ungureanu
Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 312 Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 43,92 leiPRP: 54,90 lei
- 25,76 leiPRP: 29,95 lei
- 16,20 leiPRP: 27,00 lei
OPINIA CITITORILOR