Psihologia comunicarii

Preț: 48,57 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:

DESCRIERE

Interdisciplinaritatea ofera stiintelor comunicarii si psihologiei beneficii materializate prin capacitatea sa de a oferi o perspectiva integratoare asupra comportamentului uman si a proceselor de comunicare, iar dezvaluirea conexiunilor subtile dintre interactiunile sociale si procesele psihologice individuale devine si mai profunda prin aducerea laolalta a teoriilor si metodologiilor apartinand psihologiei si stiintelor comunicarii. In acest fel, cercetatorii sunt in masura sa dezvolte strategii si instrumente de lucru pentru a putea raspunde provocarilor ridicate la un nivel din ce in ce mai inalt de necesitatile si exigentele comunicarii in era digitala, interdisciplinaritatea alimentand, in acest context, inovatia si creativitatea in domeniul cercetarii si al practicii aplicative, operand, in egala masura, ca factor de prima marime in deschiderea unor largi perspective catre idei noi si tehnici inovatoare.

Colaborarea si schimbul permanent de idei care se desfasoara intre specialistii din domenii diferite ofera sansa de a crea o retea robusta si versatila de cunoaste si practica, aflata in slujba inovarii si care sa fie in masura sa genereze solutii cuprinzatoare si eficiente, adaptate nevoilor individuale si sociale.

Integrand perspective ce apartin stiintelor comunicarii laolalta cu dimensiuni ale psihologiei, interdisciplinaritatea faciliteaza o intelegere mai ampla a proceselor de comunicare si a impactului lor asupra indivizilor si asupra societatii in ansamblu. Altfel spus, interdisciplinaritatea creeaza teoriilor si abordarilor psihologice cadrul optim de a completa intelegerea proceselor de comunicare si a influentelor lor asupra comportamentului individual si social. Totodata, observam faptul ca interdisciplinaritatea se refera la fenomenul general al integrarii sau combinarii diferitelor perspective disciplinare, astfel incat conceptul a fost definit in diverse moduri si perceput ca fiind o metodologie, un concept, un proces, o filozofie sau chiar o ideologie reflexiva. Asociata, in mare masura, cu eforturile de a contracara fragmentarea, de a restabili conexiunile intre domenii, de a explora relatiile emergente si de a dezvolta subiecte noi, care sa raspunda nevoilor practice si conceptuale, interdisciplinaritatea si, cu precadere, interdisciplinaritatea in stiintele comunicarii si psihologie adanceste intelegerea noastra asupra proceselor umane complexe si catalizeaza dezvoltarea solutiilor eficiente pentru problemele contemporane. Prin inglobarea diferitelor perspective si abordari, aceasta devine un cadru esential pentru dezvoltarea cunostintelor si practicilor in domeniul psihologiei comunicarii.

Dan F. Stanescu, Marius C. Romascanu

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0877 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.