Psihopedagogia excelentei. Aspecte metodologice privind identificarea copiilor supradotati

Preț: 12,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-7958-24-1
Editura:
Anul publicării: 2004
Pagini: 132

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Psihopedagogia excelentei. Aspecte metodologice privind identificarea copiilor supradotati

Prezentare:

Problematica psihopedagogiei este complexa. Lucrarea de fata incearca sa raspunda numai la cateva din fatetele acestei complexitati, ele fiind delimitate de interesul manifestat, in special, de cadrele didactice din judetul Dolj care au dorit sa se initieze in acest domeniu.
In acest sens, lucrarea vine in intampinarea cadrelor didactice, constituind un reper, un ghid metodologic care ofera noi perspective de satisfacere a nevoii fundamentale a copiilor dotati, in virtutea principiilor unei educatii democratice.

Cuprins:

Delimitari conceptuale. Aspecte generale ale supradotarii
Teoria identificarii
Aspecte psihopedagogice ale identificarii supradotarii intelectuale
Diagnoza nivelului de pregatire si informare a profesorilor de limba si literatura romana si matematica din sistemul de invatamant gimnazial craiovean
Instruire diferentiata
Organizatiile nonguvernamentale ca alternative educationale privind stimularea capitalului de excelenta

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.1611 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.