Raise the Issues: An Integrated Approach to Critical Thinking

PRP: 210,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 189,45 lei
Diferență: 21,05 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009
Format: 201 x 251 x 8mm | 36
Categoria: Carte scolara

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cartea autorului Carol Numrich „Raise the Issues: An Integrated Approach to Critical Thinking" de la editura LONGMAN

Raise the Issues helps advanced students develop critical thinking skills as they gain insight into American Attitudes and values. It combines original broadcasts from NPR (R) with authentic articls from publications such as The New York Times, The Atlantic Monthly, and the International Herald-Tribune to present dffering viewpoints on contemporary topics. Each of the ten units provides stimulating content that integrates listening, reading, speaking, and writing. As students clarify, interpret, and evaluate ideas from the material, they improve their command of sophisticated vocabulary and complex structures.



The third edition features five new units on topical issues such as international adoptions, immigration, alternative energy, and the place of sports in higher education.



See also:



Face the Issues, Third Edition

Consider the Issues, Third Edition
show more

ISBN: 9780137007301

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2213 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.