Reguli in comportamentul profesional in invatamantul preuniversitar

PRP: 24,96 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,72 lei
Diferență: 6,24 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

DESCRIERE

Principiul cel mai important al bunelor maniere in afaceri este acela al atentei analizari a intereselor si sentimentelor celorlalti. Cu alte cuvinte, trebuie sa demonstrezi prin tot ceea ce faci si spui ca ai la fel de multa grija de persoana de langa tine ca de tine insuti. Aceasta nu inseamna sa nu fii dur sau practic atunci cand este cazul. Nimanui nu ii plac si nimeni nu ii respecta pe lingusitorii care isi flateaza mereu colegii si partenerii de afaceri. Este mai corect sa demonstrezi, prin felul in care te comporti, ca ai un sistem corect de valori personale, bazat pe respectul fata de ceilalti si care se reflecta in tot ceea ce faci. Deci, daca va trebui sa rezolvi un conflict, sa pui la punct un subaltern sau sa concediezi pe cineva, modul in care o vei face va fi nu numai ferm si corect, ci si plin de intelegere fata de problemele lor personale. In multe cazuri este nevoie de un efort real de vointa pentru a-ti infrange instinctul natural de a obtine avantaje de pe urma unei persoane aflate intr-o pozitie mai slaba. Dar daca reusesti acest lucru, vei obtine nu numai respectul celorlalti, ci si propria incredere si respectul fata de tine insuti. Deci, daca gandesti din punctul de vedere al celuilalt inainte de a actiona, vei obtine multe astfel de beneficii valoroase!


CUPRINS

I.Regulile de aur ale bunelor maniere
II. Comportamentul in relatiile cu oamenii
1. Prima intalnire
2. Invitatia la o alta companie
3. Prezentarile
4. Cartile de vizita
5. Familiaritatea
6. Trecerea la subiect
7. Fumatul
8. Luarea de notite
9. Plecarea
III. Arta conversatiei de afaceri
1. Tehnici generale privind conversatia
2. Cum ne exprimam
3.Dialogul
4. Eticheta la telefon
 Initierea unei convorbiri
 Centralele telefonice si secretarele
 Organizarea unei convorbiri
 Convorbirile intrerupte
 Bunele maniere la telefon
 Primirea telefoanelor
 Intreruperile
 Inregistrarea convorbirilor
 Conferintele telefonice
 Securitatea
IV. Salutul si prezentarile profesionale
1. Salutul
2. Prezentarea
3. Formulele de adresare
4. Zambetul si gesturile (+ tabelul cu Limbajul trupului)
5. Tinuta fizica si vestimentatia
V.Cum sa abordam intalnirile
1. Intalnirile neoficiale
2. Intalnirile oficiale
3. Mesele de afaceri
4. Ocaziile sociale
5. Invitatiile al intalniri artistice sau sportive
6. Petrecerile la birou si evenimentele asemanatoare
7. Casatoriile si inmormantarile
VI. Diverse principii si reguli comportamentale practice
1. Cu ocazia unui mic dejun
2. Pentru a reusi in vanzari
3. Pentru a reusi in negociere
4. Alte reguli generale de comportament
5. Femeia ca om de afaceri
VII.Corespondenta de afaceri la nivel profesional
1. Nivelurile de confidentialitate
2. Modalitati de adresare
3. Stilurile oficial si neoficial
4. Folosirea umorului in scrisorile de afaceri
5. Copiile la scrisori
6. Raspunsul la scrisori
7. Rezolvarea conflictelor prin scrisori
8. Rapoartele interne
9. E-mail-ul
VIII.Raporturile profesionale intre companii
1. Respectarea ierarhiilor
2. Fii loial firmei tale
3. Campul minat al negocierilor
4. Ce sa faci
5. Ce sa nu faci
6. Materialele confidentiale
7. Cum sa fii prompt si corect
8. Prezumtia de nevinovatie
9. Rrecunoasterea interesului reciproc
IX. Erori psihologice in aprecierea celorlalti

Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 107

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2635 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.