Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii

PRP: 30,83 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,12 lei
Diferență: 7,71 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Patricia Curtin
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2008
DESCRIERE
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii. Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a relatiilor publice internationaleîn diferite medii de reglementare politice si culturale. Analiza campaniilor Coca-Colaîn India si Turcia, a lansarii New Coke si a strategiei KFCîn China este completata cu descrierea campaniilor de promovare a imaginii unor tari precum Coreea de Sud si Elvetia si cu aceea a campaniei de eradicare a variolei desfasurate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.
Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementateîn mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cât si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale.În acelasi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeazaîntr-o institutie publica,într-o corporatie,în presa sauîn diplomatie.
Sunt profund convinsa de faptul ca,în aceasta lume a globalizarii, intelectualul mileniului al treilea trebuie sa fie si un bun comunicator— educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adeptii si suporterii comunicarii profesioniste sa aiba laîndemâna asemenea carti de valoare si saîsi uneasca fortele pentru a valorifica talentul de comunicator si creativitatea românului, un capital pe care trebuie saîl facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colectiei de Relatii Publice Internationale
Autori: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
Titlu original: International Public Relations - Negotiating Culture, Identity, and Power
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 360 / Format: 15, 5×22 cm
Traducator: Radu Iason Martina
Studiile de caz prezentate, precum si strategiile de comunicare implementateîn mediul international se vor dovedi utile atat studentilor si profesorilor de la facultatile de comunicare si jurnalism, cât si celor de la stiinte politice, relatii internationale sau relatii economice internationale.În acelasi timp, de cât mai multe exemple de bune practici au nevoie si cei care activeazaîntr-o institutie publica,într-o corporatie,în presa sauîn diplomatie.
Sunt profund convinsa de faptul ca,în aceasta lume a globalizarii, intelectualul mileniului al treilea trebuie sa fie si un bun comunicator— educat, nu doar talentat. Este extrem de important ca adeptii si suporterii comunicarii profesioniste sa aiba laîndemâna asemenea carti de valoare si saîsi uneasca fortele pentru a valorifica talentul de comunicator si creativitatea românului, un capital pe care trebuie saîl facem mai bine cunoscut lumii.
Ambasador Simona-Mirela Miculescu
coordonatorul colectiei de Relatii Publice Internationale
Autori: Patricia A. Curtin, T. Kenn Gaither
Titlu original: International Public Relations - Negotiating Culture, Identity, and Power
Anul aparitiei: 2008
Numar pagini: 360 / Format: 15, 5×22 cm
Traducator: Radu Iason Martina
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR