Relatii publice. Strategii si tactici
PRP: 191,70 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 143,78 lei
Diferență: 47,92 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Dennis L. Wilcox
Editura: CURTEA VECHE
Anul publicării: 2009
Alertă stoc
DESCRIERE
Relatii publice. Strategii si tactici.
Prezentare - Relatii publice. Strategii si tactici.
Lucrare fundamentala pentru studentii la facultatile de relatii publice si comunicare, dar si necesar instrument de lucru pentru practicienii din
domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu
asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa
relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si
in dezbaterea publica a problematicilor contemporane.
Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice• Procesul de relatii publice• Strategia de relatii publice• Aplicatii ale relatiilor publice
• Tactici de relatii publice), Relatii publice. Strategii si tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati
americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia.
Dennis L. Wilcox este profesor de Relatii Publice si director al School of Journalism& Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai
cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public
Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International
Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism& Mass
Communications (AEJMC). In 1984, D.L. Wilcox a devenit„profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA. In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe Wilcox
intre primii zece profesori din SUA.
Dennis L. Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului.
Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L. Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre
diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol.
Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole. Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat
maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu.
Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea
grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele.
In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica
popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare. Asadar, partea strategica
si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se
opereaza cu publicul de masa. Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de
informatie are nevoie fiecare.
Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului.
Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi,
poti trece peste munti si vai si nu mai exista„ambuteiaje“ de trafic. Comunicatiile mobile devin niste drumuri esentiale, fiind„noua autostrada a
viitorului“, chiar si in domeniul relatiilor publice.
Profesorul Dennis L. Wilcox crede ca cititorii romani vor aprecia lucrarea de fata pentru ca este scrisa foarte clar, are cate un rezumat la sfarsitul
fiecarui capitol, fiecare concept important fiind explicat foarte bine si ofera o imagine de ansamblu asupra managementului modern. Proportia intre
teorie si exemple practice in lucrarea de fata este de 65% exemple si sfaturi practice si 35% teorie.
Autori: Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip H. Ault, Warren K. Agee
Anul aparitiei: 2009
Numar pagini: 590
Format: 21× 26
domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu
asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa
relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si
in dezbaterea publica a problematicilor contemporane.
Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice• Procesul de relatii publice• Strategia de relatii publice• Aplicatii ale relatiilor publice
• Tactici de relatii publice), Relatii publice. Strategii si tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati
americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia.
Dennis L. Wilcox este profesor de Relatii Publice si director al School of Journalism& Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai
cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public
Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International
Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism& Mass
Communications (AEJMC). In 1984, D.L. Wilcox a devenit„profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA. In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe Wilcox
intre primii zece profesori din SUA.
Dennis L. Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului.
Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L. Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre
diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol.
Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole. Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat
maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu.
Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea
grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele.
In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica
popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare. Asadar, partea strategica
si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se
opereaza cu publicul de masa. Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de
informatie are nevoie fiecare.
Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului.
Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi,
poti trece peste munti si vai si nu mai exista„ambuteiaje“ de trafic. Comunicatiile mobile devin niste drumuri esentiale, fiind„noua autostrada a
viitorului“, chiar si in domeniul relatiilor publice.
Profesorul Dennis L. Wilcox crede ca cititorii romani vor aprecia lucrarea de fata pentru ca este scrisa foarte clar, are cate un rezumat la sfarsitul
fiecarui capitol, fiecare concept important fiind explicat foarte bine si ofera o imagine de ansamblu asupra managementului modern. Proportia intre
teorie si exemple practice in lucrarea de fata este de 65% exemple si sfaturi practice si 35% teorie.
Autori: Dennis L. Wilcox, Glen T. Cameron, Phillip H. Ault, Warren K. Agee
Anul aparitiei: 2009
Numar pagini: 590
Format: 21× 26
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR