Rolul jocurilor logico-matematice in dezvoltarea capacitatilor intelectuale la copii de varsta prescolara
PRP: 19,62 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 14,72 lei
Diferență: 4,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Frintu Eugenia
Editura: ROVIMED
Anul publicării: 2010
Alertă stoc
DESCRIERE
In contextual actual, cand se acorda o importanta deosebita educatiei pentru toti, cand societatea romaneasca tinde spre a deveni o societate educationala, invatamantul prescolar romanesc parcurge o perioada de valorizare si de compatibilizare cu trepte similare din alte tari. Matematica reprezinta o mobilizare permanenta a gandirii, cultiva curiozitatea stiintifica, preocupare pentru descifrarea necunoscutului,dar efortul duce la antrenarea vointei, la formarea trasaturilor pozitive de caracter, la exactitatea, punctualitatea, precizia, darzenia etc. Fara a minimaliza contributia celorlalte activitati la dezvoltarea personalitatii copilului, jocurile logice si in general activitatile cu continut matematic au o pondere deosebita in dezvoltarea gandirii matematice in general, si a inteligentei in special. Valorificand experienta didactica proprie, precum si informatii din surse bibliografice reprezentative autohtone si straine, lucrarea de fata trateaza probleme formarii capacitatilor intelectuale la copiii de varsta prescolara, prin jocurile logico- matematice. Continutul lucrarii este organizat in cinci capitole. Primul capitol contine o serie de notiuni generale specifice jocurilor matematice. Capitolul II este consacrat unor aspecte ce fundamenteaza intregul continut al lucrarii. In capitolul III prezint noutatile invatamantului prescloar romanesc. In capitolul IV sunt incorporate aspectele privitoare la dezvoltarea capacitatilor intelectuale prin jocurile matematice. In acest capitol sunt prezentate o serie de valente formative ? produse educationale rezultate din abordarea jocurilor logico- matematice. Capitolul V, propune o serie de strategii, cai si mijloace practice prin care se dezvolta procesele intelectuale in cadrul activitatilor matematice. Ultimul capitol prezinta unele observatii metodice si o serie de consideratii privind unele modalitati de organizare si desfasurare a activitatilor cu continut matematic, la nivelul varstei prescolare. In acest capitol sunt prezentate si anexele, care intregesc continutul lucrarii. Proiectele didactice si fisele de jocuri- exercitiu constituie prelungirea in fapt a ideilor teoretice expuse pe parcursul celor cinci capitole. Scopul lucrarii este acela de a pune in evidenta modalitatile folosite la grupa in desfasurarea cu succes a jocurilor logico-matematice si a activitatilor matematice in general, in vederea insusirii cunostintelor matematice. In al doilea rand, hotararea de a trata aceasta tema decurge din necesitatea de a ma pune de acord cu cerintele puse de invatamant in fata slujitorilor scolii, de a gasi modalitati noi de sporire a eficientei procesului instructiv-educativ. In cercetarea pe care am efectuat-o am urmarit gasirea unor solutii noi, folosirea unor metode si procedee de lucru moderne, care sa asigure pregatirea complexa la nivelul grupei, dar si la integrarea cat mai usoara la activitatea specifica ciclului primar. Aceasta lucrare este dedicata colegilor mei, cadrelor didactice si tuturor celor care si-au asumat cu responsabilitate si demnitate statutul de educator intr-o perioada in care multi oameni si-au intors privirea de la scoala,
Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 100
Anul aparitiei: 2010
Nr.pagini: 100
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR