Rugby. Strategia formativa a jucatorului
DESCRIERE
A. INTRODUCERE / 7
A.1. Locul şi rolul jocurilor sportive în sistemul naţional de educaţie fizică şi sport / 7
A.2. Definirea conceptului de strategie / 10
B. MODELUL JUCĂTORULUI DE RUGBY / 13
B.1. Modelarea. Definiţii, consensuri şi variaţii / 13
B.2. Modelul. Definiţii, funcţii, tipologie, componente şi caracteristici generale / 16
B.3. Modelul predispoziţiilor / 26
B.4. Modelul somatic / 26
B.5. Modelul motric / 31
B.6. Modelul tehnico-tactic / 35
B.7. Modelul psihologic / 40
C. STADIILE DE PREGĂTIRE A JUCĂTORULUI / 41
C.1. Stadiul I / 41
C.1.1. Etapa de alegere şi descoperire a rugbyului / 43
C.1.2. Etapa de iniţiere / 46
C.2. Stadiul II / 52
C.2.1. Etapa pregătirii de bază / 54
C.2.2. Etapa de debut a specializării / 61
C.3. Stadiul III / 70
C.3.1. Etapa specializării intensive / 72
C.3.2. Etapa performanţială / 80
C.4. Stadiul IV / 88
D. ÎNCĂLZIREA ŞI REFACEREA / 91
D.1. Particularităţile încălzirii în jocul de rugby / 91
D.1.1. Definiţie, tipologie şi mecanisme / 91
D.1.2. Model de încălzire specific / 94
D.2. Caracteristicile refacerii jucătorului de rugby / 95
D.2.1. Definiţie, tipologie şi substrat fiziologic / 95
D.2.2. Mijloace de refacere / 99
D.2.3. Modele specifice de refacere / 101
E. PROGRAMAREA ŞI PLANIFICAREA PROCESULUI FORMATIV / 104
E.1. Planul de perspectivă / 106
E.2. Planul anual şi macrociclul / 107
E.3. Mezociclul / 109
E.4. Microciclul / 111
E.5. Planul de lecţie / 113
E.6. Modele de planificare / 114
F. EVALUAREA JUCĂTORULUI DE RUGBY / 119
F.1. Definirea conceptului de evaluare / 119
F.2. Tipologia şi particularităţile evaluării / 120
F.3. Model de sistem de evaluare / 120
G. MODELE DE SISTEME DE ACŢIONARE / 127
G.1. Sisteme de acţionare pentru pregătirea fizică / 127
G.2. Sisteme de acţionare pentru pregătirea tehnico-tactică / 130
BIBLIOGRAFIE / 136
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR