Sarada de la serviciu. Descifrarea atitudinilor si construirea relatiilor

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2010

DESCRIERE

Cartea se bazeaza pe analiza tranzactionala, un set amplu de teorii si tehnici intemeiate pe filozofia respectului reciproc, a respectului de sine si a grijii pentru
ceilalti. Dupa anii saptezeci cand devenise aproape prea populara, analiza tranzactionala a continuat sa se dezvolte si cuprinde acum multe concepte noi. Exista si o
asociatie internationala de analiza tranzactionala, cu membri din peste 60 de tari. Prin combinatia ei specifica de teorie academica respectabila si jargon usor de
inteles, analiza tranzactionala continua sa ofere un cadru excelent pentru intelegerea naturii umane. Julie Hay este acreditata international ca expert in aplicatii
organizationala ale analizei tranzactionale. A fost Presedinte al Asociatiei Europene si al Asociatiei Internationale de Analiza Tranzactionala. Este autoarea cartii
de mare succes Ac€A3Transactional Analysis for TrainersAc€� (McGraw-Hill 1992). A predat analiza tranzactionala timp de aproape 20 de ani in organizatii din
sectorul comercial, in cel public si in cel guvernamental central si local, din Europa, Asia australa, India, Asia, America de nord, centrala si de sud.

Anul aparitiei: 2010
Nr. pagini: 280

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.1748 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.