Satisfactia clientilor si sustenabilitatea programului de calitate a produselor si serviciilor bancare la principalele banci din Regiunea Centru

Preț: 51,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Finante-banci

DESCRIERE

Lucrarea investigheaza diferentele dintre asteptarile consumatorilor de servicii bancare privind calitatea serviciilor primite si perceptiile lor privind calitatea primita, iar rezultatele au fost transpuse intr-un program clar de sustenabilitate a calitatii serviciilor bancare. In acelasi timp, prin cercetarea de marketing efectuata, cartea ofera o imagine actuala a nivelului calitatii serviciilor bancare din Regiunea Centru a tarii si o ierarhizare a bancilor conform scorului Net Promoter.

An aparitie 2020
Nr. de pagini 216
Format 17x24
Legatorie brosat

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2147 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.