Satisfactia clientilor si sustenabilitatea programului de calitate a produselor si serviciilor bancare la principalele banci din Regiunea Centru

Preț: 51,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Finante-banci

Exprimă-ţi opinia!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Lucrarea investigheaza diferentele dintre asteptarile consumatorilor de servicii bancare privind calitatea serviciilor primite si perceptiile lor privind calitatea primita, iar rezultatele au fost transpuse intr-un program clar de sustenabilitate a calitatii serviciilor bancare. In acelasi timp, prin cercetarea de marketing efectuata, cartea ofera o imagine actuala a nivelului calitatii serviciilor bancare din Regiunea Centru a tarii si o ierarhizare a bancilor conform scorului Net Promoter.

An aparitie 2020
Nr. de pagini 216
Format 17x24
Legatorie brosat

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2010 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.