Secretul vanzarilor perene de Ryan Holiday

PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,20 lei
Diferență: 7,80 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Anul publicării: 2020
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Secretul vanzarilor perene. Arta de a crea produse memorabile / Perennial Seller. The Art of Making and Marketing Work that Lasts de Ryan Holiday este reteta perfecta pentru a crea produse care se vor bucura de succes pe termen lung. Iar prin „produse” intelegem deopotriva carti, filme, muzica sau afaceri.

Autorul insusi a marturisit ca a fost obsedat de aceasta idee, motiv pentru care s-a documentat asiduu in legatura cu acest subiect incercand sa identifice o mentalitate creativa comuna sau un tipar comun al tuturor produselor care se bucura de succes pe termen lung. Asa a luat nastere aceasta carte, care aduna la un loc trasaturile datorita carora: Lady Gaga, Rick Rubin, Iron Maiden, Bruce Springsteen, Shakespeare, Ernest Hemingway, Stephen King, Truman Capote, Seinfeld, „Razboiul stelelor” etc., exercita in continuare o fascinatie stranie asupra noastra.


Ryan Holiday este unul dintre cei mai de succes scriitori ai generatiei sale, iar succesul sau nu este deloc intamplator. El iti ofera intotdeauna idei si perspective noi asupra modului in care ai putea rezolva diferite probleme care tin de cariera sau de starea ta de bine in general. Daca lucrezi in marketing, Ryan Holiday ar putea deveni idolul tau, daca esti doar in cautare de noi povesti interesante, in cartile lui vei gasi destule.


Povestea lui de succes a inceput la 19 ani, cand, a renuntat la facultate pentru a deveni ucenicul lui Robert Greene, autorul cartii „Succes si putere: 48 de legi pentru a reusi in viata”. A continuat prin a consilia numerosi autori de bestselleruri si muzicieni cu multiple discuri de platina. A detinut multi ani functia de director de marketing la compania nord-americana producatoare de imbracaminte American Apparel, campaniile sale de aici fiind folosite ca studiu de caz de catre Twitter, YouTube si Google.


In prezent detine propria agentie de creatie, Brass Check, care a consiliat clienti importanti precum Google, TASER sau Complex, dar si multi autori de bestselleruri precum: Neil Strauss, Tony Robbins, James Altucher sau Tim Ferriss. Este autorul a sase carti, dintre care le amintim pe: Growth Hacker Marketing: A Primer on the Future of PR, Marketing, and Advertising (Growth Hacker in Marketing: Un abecedar al viitorului relatiilor publice, marketingului si publicitatii), Trust Me, I’m Lying: Confessions of a Media Manipulator (Crede-ma, te mint: Confesiunile unui manipulator media),  The Obstacle Is the Way: The Timeless Art of Turning Trials into Triumph (Obstacolul este calea: Arta straveche de a transforma incercarile in reusite), The Daily Stoic  (Ghidul cotidian al stoicului) sau Ego Is the Enemy (Inamicul este egoul).


In ceea ce priveste cartea de fata, „Secretul vanzarilor perene”, daca lucrezi in marketing probabil ca o vei citi pe nerasuflate. Daca esti in schimb unul dintre creatori (scrii, compui muzica, pictezi, pui umarul la nasterea unor noi produse), probabil ca interesul tau va fi dublu, iar daca nu te-ai hotarat inca cum vei da lovitura in viata, dar ai planuri marete in aceasta privinta, aceasta carte ar putea reprezenta pentru tine o pretioasa sursa de inspiratie. Din ea vei afla:


• Cum sa realizezi ceva care sa treaca proba timpului;


• Cum sa perfectionezi, sa pozitionezi si sa promovezi ideea respectiva intr-o oferta atractiva care sa treaca proba timpului;


• Cum sa dezvolti canale de marketing care trec proba timpului;


• Cum sa atragi un public si sa construiesti o platforma care trece proba timpului.


Cu alte cuvinte, aceasta carte este despre ce standarde trebuie sa atinga produsele tale, cum sa ajungi in varf cu ele facand tot ce se poate face, si apoi, cum sa te mentii pe piata cat mai mult timp in conditiile acestei adevarate invazii de noi si noi produse.


Ryan Holiday a depus o munca de cercetare asidua pentru scrierea acestei carti, sau, mai exact, pentru a intelege de ce anumite produse culturale sau de larg consum se bucura de succes chiar si la foarte mult timp dupa ce au fost create. Ryan Holiday a intervievat in acest sens persoane care au creat astfel de produse sau care sunt in contact cu ele:


„In cautarea raspunsurilor, am vorbit cu tot felul de oameni, de la Craig Newmark, cunoscut pentru Craigslist, si Rick Rubin, legendarul producator de muzica, pana la Jane Friedman, a carei companie, Open Road, publica pentru mostenitorii unor autori mereu actuali ca Thomas Wolfe, Isaac Asimov si H. G. Wells. Am intervievat agenti, persoane care lucreaza in marketing, publicisti, antreprenori, proprietari de afaceri si cadre universitare despre cum se realizeaza lucruri care dureaza. Si am testat o parte din descoperiri in cadrul companiei mele, reusind de multe ori sa ajung la rezultate surprinzatoare.”


PARTEA I: Procesul de creatie


Marketingul de exceptie nu creeaza produse de exceptie. Din pacate. Asadar, pentru a vinde pe termen lung trebuie sa creezi produse de exceptie. La asta, adauga un marketing exceptional si poti fi sigur ca vanzarile nu se vor mai opri.


Intrebarea care se pune insa este cum creezi produse de exceptie?


Autorul iti pune la dispozitie un intreg capitol despre opere exceptionale si autorii lor, dar si despre modul in care acestea au luat nastere. La Sagrada Família din Barcelona, Capela Sixtina de la Vatican, seriale precum Mad Men sau Seinfeld, filmul Avatar al lui James Cameron sau filmele Pixar, Toy Story (Povestea jucariilor) si Monsters, Inc. (Compania monstrilor), romanul „Adio, arme” al lui Ernest Hemingway sau extraordinara carte a lui Mary Appelhof, Worms Eat My Garbage (Viermii imi mananca gunoiul) adresata celor interesati de domeniul permaculturii, sunt doar cateva exemple de produse perene care le aduc creatorilor lor venituri considerabile si la ani sau zeci de ani distanta de momentul in care au fost concepute.


Vei intelege astfel ca procesul de creatie nu este in niciun caz usor si ca, in ciuda sacrificiilor si a evolutiei uneori sub asteptari, perseverenta este intotdeauna rasplatita.


Iar ca mijloc de a verifica daca ai creat un produs valoros, Holiday iti pune la dispozitie un set de intrebari la care ar trebui sa raspunzi de fiecare data dupa ce ai terminat lucrul la ceva.



PARTEA a- II-a: Pozitionarea


Datoria ta ca autor nu este numai aceea de a crea produse care sa placa oamenilor din mai multe generatii, tu trebuie sa te ocupi de tot procesul de la terminarea manuscrisului si pana la aparitia cartii in librarii. Cu alte cuvinte, trebuie sa fii si manager si creator, altfel, produsul tau, oricat de reusit ar fi, poate avea aceeasi soarta trista pe care a avut-o romanul lui John Fante, „Intreaba praful / Ask the Dust”, a carui poveste o vei gasi aici.


Tot aici vei intelege mai bine rolul lui „a rescrie” si „a revizui” in procesul de creatie, afland totodata povestea uneia dintre cele mai mari capodopere ale literaturii americane „Sa ucizi o pasare cantatoare” de Harper Lee sau cum a ajuns cartea lui James Altucher „Alege-te pe tine insuti” una dintre cele mai bune douasprezece carti de afaceri din toate timpurile.


Sfatul autorului pentru a obtine un produs peren este sa slefuiesti si sa perfectionezi, sa testezi si iar sa testezi. In cazul in care nu ai nici cea mai mica idee cum sa faci asta, inspira-te de la compozitorul Max Martin si maniera lui originala de a-si testa noile melodii.


Si in acest capitol vei primi sfatul ca la final sa faci un pas inapoi si sa iti evaluezi produsul cu ochi critic, pentru a decide daca produsul tau este cu adevarat valoros or ba. Metoda iti va fi furnizata tot de Ryan Holiday.


1) Potrivit lui, un produs bun trebuie sa poata fi rezumat:


• Intr-o fraza.


• Intr-un paragraf.


• Intr-o pagina.


Si sa poata fi descris simplu intr-o schema de genul:


„Acesta este un _________ care face ________. Ii ajuta pe oameni sa __________.”


2) Un produs bun trebuie sa aiba un public tinta foarte bine definit.


3) Un produs bun trebuie sa fie bine pozitionat, ambalat, prezentat.


4) Un produs bun trebuie sa-ti defineasca misiunea.



PARTEA A III-A. Marketingul


„Oamenilor tind sa le placa lucrurile care le plac altor oameni”, observa Cass Sunstein in fascinantul sau studiu despre cum Razboiul Stelelor a devenit o senzatie. „De fiecare data cand se agita lumea, majoritatea vrem sa stim despre ce este vorba.” Asta este reactia pe care marketingul nostru urmareste sa o creeze.


Scriitorul Ian McEwan spunea la un moment dat referitor la acest dublu-rol al scriitorului, acela de creator si de om de marketing:


„Ma simt ca un sarman angajat al sinelui meu anterior. Sinele meu anterior fiind romancierul absorbit si fericit care ma trimite acum pe mine pe drumuri, ca pe un fel de vanzator de perii sau de termopane, sa vand cartea asta. El a avut parte de toata distractia scriind-o. Eu sunt amaratul care trebuie sa se duca s-o vanda.”


Asadar, odata ce ai terminat procesul de creatie al produsului, munca ta nu s-a terminat, pentru ca trebuie sa investesti in marketing la fel de multa creativitate si energie pe cat ai investit si in crearea produsului.


De aceea, vei afla aici o REGULA, pe care, spune autorul, NU AI VOIE SA O UITI. Dar si care sunt cele mai eficiente metode de marketing, testate in timp. Tot aici vei afla care este metoda de marketing care iti va aduce atat de multi clienti incat se va face coada pentru produsul tau (fara nicio exagerare!) dar si ca „pretul inseamna marketing”, ca gratuitatea este un mijloc excelent de promovare sau ca publicitatea de una singura nu functioneaza.


Vei invata sa creezi o relatie cu, sa o mentii si sa folosesti influencerii pentru a-ti vinde produsele, dar si cum sa creezi agitatie (valva, zgomot) in jurul produselor tale, astfel incat acestea sa ajunga sa se bucure de un succes fulminant. Vei invata de asemenea ce anume face ca un produs sa devina interesant pentru presa astfel incat aceasta sa scrie despre el si sa il promoveze, dar si arta deturnarii stirilor de la acest adevarat magician al marketingului care se numeste Ryan Holiday. Si, cel mai important, vei intelege ca „un produs peren are nevoie de un marketing peren”.



PARTEA A IV-A: Platforma


In acest ultim capitol extrem de interesant Ryan Holiday explica de unde vine inspiratia lui in materie de practici de marketing. Este vorba despre teoria „celor o mie de Fani Adevarati” a lui Kevin Kelly, fondatorul revistei Wired si in special de trupa Iron Maiden care a cunoscut succesul prin cu totul alte cai decat cele folosite de trupele din ziua de azi.


In acest capitol vei afla asadar:


Ce este o platforma?


Cum sa iti construiesti un public loial?


Cum sa comunici cu fanii?


Cum sa iti pastrezi fanii pe parcursul unei cariere incununate de succes pe termen lung?


La ce e buna o lista de emailuri si de ce e neaparat nevoie sa o intocmesti? Vei primi tot aici ca „bonus” o serie de metode simple care sa te ajute sa iti creezi propria lista.


Ce inseamna „marketingul amnezic” si de ce e extrem de pagubos?


Strategiile folosite de Tim Ferriss pentru a-si construi o retea.


Care este cea mai importanta relatie pe care trebuie sa o intretii pentru a-ti mentine succesul.


Cum te ajuta portofoliul cand vine vorba de marketing?




***


Asadar, odata ajuns la finalul acestei carti, sper ca standardul tau pentru urmatorul produs pe care il vei crea sa fie… „clasic”. Sau, daca cuvantul clasic te sperie, spune-i doar succes peren, care se traduce simplu prin impact si relevanta de durata. Sau, mai poetic, un strop de nemurire, asa cum spunea inspirat Arthur Miller in „Moartea unui comis-voiajor”:


 „Mai mare decat foamea, setea sau sexul, este nevoia de a ne pune amprenta asupra lumii. O nevoie de nemurire pe care, desi o recunoastem, ne dam seama ca nu este mai mult decat un nume scris pe un bulgare de gheata intr-o zi fierbinte de iulie.”




TESTIMONIALE:


„Am spus lucrul acesta despre ultima carte a lui Ryan Holiday, dar il voi spune si despre aceasta. Este cea mai buna carte a lui. Va fi un succes peren. Tot ce se gaseste aici este foarte adevarat, reprezentand un ghid de creativitate in lumea reala.” – James Altucher, autorul bestsellerului Choose Yourself  (Alege-te pe tine insuti)


„Ca realizator de emisiuni sau ca artist de orice fel, trebuie sa stii cand sa nu cedezi si sa ai incredere in intuitia ta, cand si cui sa-i ceri ajutorul si cum sa-ti definesti si sa-ti accepti cu mandrie brandul. Aceasta carte intra in miezul tuturor acestor elemente, incercand sa ajute oamenii creativi sa aiba succes pe termen lung.” – David Zuckerman, scriitor de televiziune si cocreatorul serialelor Family Guy, American Dad (Tata in stil american) si Wilfred


„Prima mea carte a avut nevoie de cinci ani pentru a deveni bestseller. Acum se vinde mai bine decat in urma cu zece ani. Nu vei gasi un ghid mai bun decat Secretul vanzarilor perene pentru a crea ceva de durata! Ryan Holiday este una dintre mintile stralucite ale marketingului din zilele noastre!” – Jon Gordon, autorul bestsellerului The Energy Bus (Autobuzul energiei)


„Intr-o epoca a controverselor, scrierile lui Ryan imbina ideile rebele bine cumpanite si meticuloase cu anecdotele delicioase care le sustin. Secretul vanzarilor perene continua aceasta traditie.” – Ricky Van Veen, cofondatorul site-urilor CollegeHumor si Vimeo, responsabil de strategia creativa globala la Facebook


„Intr-o cultura mioapa, obsedata de tot ce este viral, e reconfortant sa citesti o carte preocupata de vitalitate. Cum producem si lansam lucrari de creatie care sa aiba o viata cat mai lunga dupa ce sunt puse pe piata? Ryan Holiday demonstreaza din nou ca este un scriitor de la care merita sa furi.” – Austin Kleon, autorul cartii Steal like an artist (Fura ca un artist), bestseller New York Times


„Autodidact extraordinar, Ryan Holiday desfiinteaza obsesia ridicola pentru statutul contemporan de bestseller si ajunge pana in inima si sufletul geniului individual, realizand lucrari clasice atemporale ce schimba viata oamenilor an dupa an. Pentru aceia dintre noi care viseaza sa-si gaseasca curajul si sa renunte la validarea imediata in favoarea unei creatii profunde si originale, aceasta carte le pune la dispozitie atat motivul, cat si mijloacele. O lectura obligatorie pentru creatorii de toate felurile.” – Shawn Coyne, cofondatorul librariei virtuale Black Irish Books, autorul The Story Grid: What Good Editors Know (Structura povestirii: Ce stiu editorii buni)



Anul aparitiei: 2020
Format: 14x20

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2594 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.