Simtul urgentei
PRP: 39,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 31,98 lei
Diferență: 7,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: John Kotter
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil.
Cu un fals simt al urgentei, o organizatie actioneaza energic, dar actiunile sale sunt dominate de anxietate, furie si frustrare, fara hotararea de a castiga in cel mai scurt timp posibil.
Confuzia dintre falsa urgenta si cea reala reprezinta o problema uriasa in zilele noastre. Sigur ca poti recunoaste falsa urgenta si multumirea de sine si le poti transforma intr-un simt autentic al urgentei. Exista o strategie. Exista tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise in cartea de fata.
Intr-o lume in care ritmul schimbarilor pare sa creasca din ce in ce mai mult, ne aflam in fata unei tranzitii globale de la episodic la continuu, cu implicatii uriase pentru problema urgentei si a performantei. Cu alte cuvinte, simtul puternic al urgentei se transforma dintr-un element esential al programelor de schimbare intr-un bun esential in general.
"Intalniri dupa intalniri, e-mailuri dupa e-mailuri, o zi de lucru din ce in ce mai lunga – asa arata lumea unui director din zilele noastre. Dar un autor important ne spune ca ne lipseste un simt autentic al urgentei. Oare cat de serios e? Foarte serios. John Kotter, profesor emerit la Harvard Business School, are un mesaj clar si simplu. Simtul urgentei este o carte succinta, care insista asupra mesajului urgent pe care il are de transmis." Financial Times
"Noua carte a lui Kotter, Simtul urgentei, este excelenta. E o carte care te inspira si ii completeaza perfect cariera. Cuprinde instrumente practice pentru crearea acelei urgente care contribuie la succesul procesului de schimbare." Fast Company
"Insuflarea urgentei este esentiala in momentul in care o organizatie isi schimba directia. Dar prezentarea unui studiu de caz nu aduce aceasta urgenta, spune Kotter. Mai degraba trebuie sa faci apel la emotiile celor carora li te adresezi. In loc sa le arati scheme in PowerPoint, spune-le o poveste. Aceasta e una dintre sugestiile pe care Kotter le face in cea mai noua carte a lui despre leadership, pentru a-i determina pe oameni sa vrea cu adevarat schimbarea." Entrepreneur.com
Cuvant inainte de Stelian Turlea
Prefata
1. Totul incepe cu simtul urgentei
2. Multumirea de sine si falsa urgenta
3. Dezvoltarea urgentei autentice
O strategie si patru tactici
4. Prima tactica
Aduceti lumea din afara in interior
5. A doua tactica
Comportati-va urgent in fiecare zi
6. A treia tactica
Descoperiti oportunitatile din criza
7. A patra tactica
Ocupati-va de indivizii „NuNu“
8. Mentinerea urgentei la un nivel ridicat
9. Viitorul incepe astazi
Format: 14,5 x 20,5 cm
Numar pagini: 176 pagini
Anul aparitiei:2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR