Sisteme informatice de marketing
PRP: 23,98 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 21,10 lei
Diferență: 2,88 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Gheorghe Orzan
ISBN: 973-9021-50-6
Editura: URANUS
Pagini: 351
DESCRIERE
Cuprins:
Prefata (p7)
Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9)
Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31)
Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40)
Cap.4. Fundamentele Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date si de Comunicatie (p93)
Cap.5. Metodologia de realizare a sistemelor informatice de marketing (p170)
Cap.6. Tendinte actuale in proiectarea si realizarea sistemelor informatice de marketing (p211)
Cap.7 Produse software dedicate activitatilor si cercetarilor de marketing (p265)
Glosar de termeni (p324)
Bibliografie (p346)
Descriere:
Sistemele informatice de marketing sunt instrumente operationale capabile sa optimizeze eficenta si competitivitatea intreprinderilor si organizatiilor economice cu sau fara scop lucrativ in noua societate informationala globalizata, complexa, dimanica, tehnologica si cu un pronuntat caracter concurential.
Lucarea de fata acopera o larga arie tematica si prezinta, intr-o abordare complet noua, conceptele fundamentale privind proiectarea, realizarea si exploatarea sistemelor informatice de marketing, fundamantele metodologice privind gestiunea bazelor si depozitelor de date, a sistemelor si retelelor de comunicatie asa cum sunt percepute azi, cu tendintele si realizarile cele mai recente. Partea finala a lucrarii prezinta cu titlul de exemplu produse software dedicate actvitatii si cercetarilor de marketing integrate intr-un sistem informatic precum si un bogat glosar de termini specifici proiectarii si exploatarii sistemelor informatice.
Cartea a fost structurata tinand cont de profilul pregatirii studentilor Facultatii de Comert, specializarea Marketing, carora li se adreseaza in mod direct, dar in egala masura poate fi consultata de orice specialist, cercetator, manager sau student din domeniul marketingului si/sau informaticii si, in general, de orice persoana care este nevoita, in practica de zi cu zi, sa se situeze permanent in postura de utilizator a sistemelor informatice si a tehnologiilor informationale.
Prefata (p7)
Cap.1. Informatia - obiect al prelucrarii (p9)
Cap.2. Fundamentele sistemului informational (p31)
Cap.3. Sistemul informatic - infrastructura sistemului inforational (p40)
Cap.4. Fundamentele Sistemelor de Gestiune a Bazelor de Date si de Comunicatie (p93)
Cap.5. Metodologia de realizare a sistemelor informatice de marketing (p170)
Cap.6. Tendinte actuale in proiectarea si realizarea sistemelor informatice de marketing (p211)
Cap.7 Produse software dedicate activitatilor si cercetarilor de marketing (p265)
Glosar de termeni (p324)
Bibliografie (p346)
Descriere:
Sistemele informatice de marketing sunt instrumente operationale capabile sa optimizeze eficenta si competitivitatea intreprinderilor si organizatiilor economice cu sau fara scop lucrativ in noua societate informationala globalizata, complexa, dimanica, tehnologica si cu un pronuntat caracter concurential.
Lucarea de fata acopera o larga arie tematica si prezinta, intr-o abordare complet noua, conceptele fundamentale privind proiectarea, realizarea si exploatarea sistemelor informatice de marketing, fundamantele metodologice privind gestiunea bazelor si depozitelor de date, a sistemelor si retelelor de comunicatie asa cum sunt percepute azi, cu tendintele si realizarile cele mai recente. Partea finala a lucrarii prezinta cu titlul de exemplu produse software dedicate actvitatii si cercetarilor de marketing integrate intr-un sistem informatic precum si un bogat glosar de termini specifici proiectarii si exploatarii sistemelor informatice.
Cartea a fost structurata tinand cont de profilul pregatirii studentilor Facultatii de Comert, specializarea Marketing, carora li se adreseaza in mod direct, dar in egala masura poate fi consultata de orice specialist, cercetator, manager sau student din domeniul marketingului si/sau informaticii si, in general, de orice persoana care este nevoita, in practica de zi cu zi, sa se situeze permanent in postura de utilizator a sistemelor informatice si a tehnologiilor informationale.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
- 26,40 leiPRP: 30,00 lei
OPINIA CITITORILOR