Stiinte ale naturii - Manual pentru clasa a IV-a
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
DESCRIERE
Materialul este transpus in termeni de viata, fara teoretizari care sa fie paralele cu interesele elevilor prin cele 5 unitati de invatare.
Manualul asigura continuitatea intre experienta de viata a copilului si cerintele de ordin social, exprimata prin continutul programelor scolare. Conceptele teoretice sunt explicate in mod clar si propun aplicatii practice pentru a demonstra intelegerea.
Manualul are urmatoarele caracteristici:
v dezvolta, in cele 5 unitati de invatare, toate domeniile stiintei: Stiintele vietii, Stiintele Pamantului, Stiintele fizicii; respecta programa scolara si adapteaza continutul stiintific la nivelul intelegerii elevului;
v contribuie la educatia pentru dezvoltare durabila prin cresterea gradului de constientizare a problemelor actuale si viitoare;
v respecta etapele invatarii prin descoperire: identificarea situatiilor-problema, emiterea ipotezelor, observarea procesului sau fenomenului stiintific, investigare-explorare, experiment, stabilirea unor conexiuni intre date, formularea concluziilor;
v consolideaza competenta de comunicare prin intelegerea terminologiei specifice si stimularea interesului pentru lectura textelor cu continut stiintific;
v favorizeaza invatarea prin cooperare prin activitatile organizate in perechi si in echipe.
Manualul ofera numeroase si variate contexte de invatare si exersare care au in vedere individualizarea si exersarea, respectand un stil cognitiv adecvat varstei, asigurand fiecarui elev instruire in propriul ritm, oferindu-i posibilitati de exersare si de a continua studiul in cadrul unor activitati extrascolare in timpul liber.
Activitatile de invatare plaseaza elevul in conditiile naturale ale vietii, determinate de motivatii si atitudini adecvate in raport cu particularitatile psihologice si cu mediul apropiat.
Manualul sprijina transferul cunostintelor prin aprofundarea, consolidarea cunostintelor esentiale si a capacitatilor formate si prin largirea cunostintelor, completarea continuturilor deja insusite.
Procesul de formare a competentelor specifice disciplinei Stiinte ale naturii presupune un demers bazat pe interactivitate, astfel incat accentul invatarii sa fie pus pe valorificarea cunostintelor, nu pe reproducerea lor mecanica, pe formarea abilitatilor, pe schimbarea atitudinilor, pe construirea si dobandirea unor noi achizitii.
Versiunea tiparita a manualului sta la baza versiunii digitale, care pastreaza toata structura si elementele celei dintai, conform celor prezentate mai sus, dar contribuind prin natura elementelor virtuale (animate, interactive) la crearea unor experiente de invatare complexe, in acord cu cerintele programei scolare actuale, dar si cu varsta elevilor carora li se adreseaza.
Autori: Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR