Strategia si tactica stabilirii preturilor. Un ghid pentru cresterea profiturilor

PRP: 67,43 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 57,32 lei
Diferență: 10,11 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 464
Format: 16,5X23,5 CM

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vanzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.

"Cei mai multi directori executivi considera ca stabilirea preturilor este cea mai mare provocare si, totodata, principalul lor punct slab. Aceasta carte este o potentiala solutie. Este plina de idei si perspective inedite."PHILIP KOTLER, Universitatea Northwestern

Despre autor
Dr. THOMAS NAGLE a fondat in anul 1987 compania Strategic Pricing Group (SPG), membra a Monitor Group, Inc., in acelasi an publicand si prima editie a lucrarii Strategia si tactica stabilirii preturilor. In prezent, colaboreaza cu firme de prestigiu in scopul dezvoltarii unor strategii care sa le asigure o crestere cat mai profitabila. De asemenea, sustine seminarii si traininguri extrem de apreciate in intreaga lume, atat in cadrul unor conferinte publice, c%uFFFDt si pentru clientii din sfera conducerii administrative a corporatiilor. Inainte de fondarea SPG, Tom a fost profesor de marketing si strategie la universitatile din Boston si Chicago. De mai bine de un deceniu, dr. JOHN HOGAN ajuta companiile sa dezvolte strategii eficiente de stabilire a preturilor si strategii de marketing orientate spre valoare. Lider de opinie in ceea ce priveste strategiile de stabilire a preturilor, ofera consultanta clientilor Monitor Group pentru a dezvolta noi posibilitati de stabilire a preturilor, care sa asigure o crestere sustinuta la toate nivelurile. A fost distins cu numeroase premii in calitate de cercetator si are o vasta experienta ca profesor, sustinand conferinte si programe de training directorilor din intreaga lume.

Autori: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Nr pagini: 464
Format: 16, 5X23, 5 CM
Anul aparitiei: 2008

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2672 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.