Strategii de dezvoltare a sectorului tertiar
PRP: 15,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 13,20 lei
Diferență: 1,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Maria Ioncica
ISBN: 973-7765-02-8
Editura: URANUS
Anul publicării: 2004
Pagini: 174
Alertă stoc
DESCRIERE
Cuprins:
Cuvant inainte (p7)
1. Continutul dezvoltarii si importanta strategiilor de dezvoltare in economia contemporana (p9)
2. Fundamentarea strategiilor de dezvoltare a secolului tertiar. Analiza macromediului (p29)
3. Serviciile si strategiile de dezvoltare (p45)
4. Strategiile de dezvoltare locala si impactul lor asupra serviciilor (p67)
5. Strategii de dezvoltare a transporturilor (p91)
6. Strategii ale dezvoltarii turismului (p113(
7. Strategii de marketing in servicii (p125)
8. Dezvoltarea durabila a serviciilor (p157)
Bibliografie selective (p171)
Descriere:
Lucrarea de fata isi propune sa furnizeze viitorilor specialisti in economia si managementul serviciilor, dar si tuturor celor interesati, un cadru conceptual privind fundamantarea starategiilor de dezvoltare a sectorului tertiar, analiza diagnostic a sectorului romanesc al serviciilor, evidentiind domeniile prioritare si obiectivele strategice pentru dezvoltarea durabila a serviciilor in tara noastra.
Intre domeniile prioritare ale sectorului tertiar se remarca transporturile - dezvoltarea infrastructurii de transport stimuland progresul tuturor ramurilor economiei nationale si turismul cate poate deveni unul din factorii cheie in procesul de dezvoltare economico-sociala a Romaniei.
Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa problematica strategiilor de dezvoltare locala a serviciilor, reliefandu-se modul in care programele de dezvoltare locala, inclusiv prin cele prin care Uniunea Europeana ajuta Romania in drumul spre aderare, cum sunt PHARE, SAPARD sau ISPA, pot fi folosite pentru stimularea extinderii afacerilor existente si crearea de noi afaceri in sectorul tertiar.
Dintr-o lucrare consacrata de dezvoltare a sectorului tetiar nu puteau lipsi, in opinia noastra, strategiile de marketing in servicii.
Nu in ultimul rand, sunt abordate strategiile de dezvoltare durabila a serviciilor.
La sfarsitul fiecarui capitol exista o sectiune cu caracter aplicativ, continand intrebari si teme de reflexie, probleme, studii de caz, proiecte sau scenarii - menite sa asigure o mai buna intelegere a subiectului tratat.
Cuvant inainte (p7)
1. Continutul dezvoltarii si importanta strategiilor de dezvoltare in economia contemporana (p9)
2. Fundamentarea strategiilor de dezvoltare a secolului tertiar. Analiza macromediului (p29)
3. Serviciile si strategiile de dezvoltare (p45)
4. Strategiile de dezvoltare locala si impactul lor asupra serviciilor (p67)
5. Strategii de dezvoltare a transporturilor (p91)
6. Strategii ale dezvoltarii turismului (p113(
7. Strategii de marketing in servicii (p125)
8. Dezvoltarea durabila a serviciilor (p157)
Bibliografie selective (p171)
Descriere:
Lucrarea de fata isi propune sa furnizeze viitorilor specialisti in economia si managementul serviciilor, dar si tuturor celor interesati, un cadru conceptual privind fundamantarea starategiilor de dezvoltare a sectorului tertiar, analiza diagnostic a sectorului romanesc al serviciilor, evidentiind domeniile prioritare si obiectivele strategice pentru dezvoltarea durabila a serviciilor in tara noastra.
Intre domeniile prioritare ale sectorului tertiar se remarca transporturile - dezvoltarea infrastructurii de transport stimuland progresul tuturor ramurilor economiei nationale si turismul cate poate deveni unul din factorii cheie in procesul de dezvoltare economico-sociala a Romaniei.
Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa problematica strategiilor de dezvoltare locala a serviciilor, reliefandu-se modul in care programele de dezvoltare locala, inclusiv prin cele prin care Uniunea Europeana ajuta Romania in drumul spre aderare, cum sunt PHARE, SAPARD sau ISPA, pot fi folosite pentru stimularea extinderii afacerilor existente si crearea de noi afaceri in sectorul tertiar.
Dintr-o lucrare consacrata de dezvoltare a sectorului tetiar nu puteau lipsi, in opinia noastra, strategiile de marketing in servicii.
Nu in ultimul rand, sunt abordate strategiile de dezvoltare durabila a serviciilor.
La sfarsitul fiecarui capitol exista o sectiune cu caracter aplicativ, continand intrebari si teme de reflexie, probleme, studii de caz, proiecte sau scenarii - menite sa asigure o mai buna intelegere a subiectului tratat.
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR