Tot ce ar trebui să ştii despre PR
PRP: 45,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,90 lei
Diferență: 8,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Anthony Davis
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2008
Pagini: 368
Format: 14.5 x 20.5 cm
DESCRIERE
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" - termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru înselatorie si scamatorie? Orice am crede despre relatiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern si din viata contemporana în general.
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de întrebari care deschid ochii, cu raspunsuri care pun pe toata lumea în tema. Îndepartând straturile de confuzie, exagerare si interpretare gresita, respectatul guru în PR Anthony Davis ofera o întelegere clara a relatiilor publice si a capacitatilor acestora.
Plina de explicatii, exemple si anecdote din lumea reala, aceasta analiza realista a practicilor din relatiile publice raspunde la toate acele întrebari nelinistitoare pe care toti am vrut sa le punem, ca de exemplu:
- o mare parte din conceptul de PR înseamna a câstiga teren si a socializa;
- nu-i asa ca oricum jurnalistii "cosmetizeaza" stirile?
- poate orice manager competent sa se descurce cu PR-ul?
- cum te poate ajuta lobby-ul daca nu faci parte din bransa?
- au vreo valoare "cascadoriile" facute prin publicitatea gratuita?
Daca vreti sa aflati în ce masura relatiile publice pot ajuta organizatiei dumneavoastra, daca sunteti pe cale sa începeti absolut prima campanie de PR, daca aveti nevoie sa re-gânditi valoarea PR-ului actual sau daca planuiti sa redefiniti viitorul acestuia, Tot ce ar trebui sa stii despre PR va fi nepretuita în demistificarea problemelor si proceselor. Iar daca sunteti student la relatii publice, aceasta carte va raspunde tuturor acelor întrebari de care manualele obisnuite nu se ocupa.
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" – termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru înselatorie si scamatorie? Orice am crede despre relatiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern si din viata contemporana în general.
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de întrebari care deschid ochii, cu raspunsuri care pun pe toata lumea în tema. Îndepartând straturile de confuzie, exagerare si interpretare gresita, respectatul guru în PR Anthony Davis ofera o întelegere clara a relatiilor publice si a capacitatilor acestora.
Plina de explicatii, exemple si anecdote din lumea reala, aceasta analiza realista a practicilor din relatiile publice raspunde la toate acele întrebari nelinistitoare pe care toti am vrut sa le punem, ca de exemplu:
- o mare parte din conceptul de PR înseamna a câstiga teren si a socializa;
- nu-i asa ca oricum jurnalistii "cosmetizeaza" stirile?
- poate orice manager competent sa se descurce cu PR-ul?
- cum te poate ajuta lobby-ul daca nu faci parte din bransa?
- au vreo valoare "cascadoriile" facute prin publicitatea gratuita?
Daca vreti sa aflati în ce masura relatiile publice pot ajuta organizatiei dumneavoastra, daca sunteti pe cale sa începeti absolut prima campanie de PR, daca aveti nevoie sa re-gânditi valoarea PR-ului actual sau daca planuiti sa redefiniti viitorul acestuia, Tot ce ar trebui sa stii despre PR va fi nepretuita în demistificarea problemelor si proceselor. Iar daca sunteti student la relatii publice, aceasta carte va raspunde tuturor acelor întrebari de care manualele obisnuite nu se ocupa.
Traducator: Cristina Sasu
Editia: I
Anul aparitiei: 2008
Format: 14. 5 x 20. 5 cm
Nr pagini: 368
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de întrebari care deschid ochii, cu raspunsuri care pun pe toata lumea în tema. Îndepartând straturile de confuzie, exagerare si interpretare gresita, respectatul guru în PR Anthony Davis ofera o întelegere clara a relatiilor publice si a capacitatilor acestora.
Plina de explicatii, exemple si anecdote din lumea reala, aceasta analiza realista a practicilor din relatiile publice raspunde la toate acele întrebari nelinistitoare pe care toti am vrut sa le punem, ca de exemplu:
- o mare parte din conceptul de PR înseamna a câstiga teren si a socializa;
- nu-i asa ca oricum jurnalistii "cosmetizeaza" stirile?
- poate orice manager competent sa se descurce cu PR-ul?
- cum te poate ajuta lobby-ul daca nu faci parte din bransa?
- au vreo valoare "cascadoriile" facute prin publicitatea gratuita?
Daca vreti sa aflati în ce masura relatiile publice pot ajuta organizatiei dumneavoastra, daca sunteti pe cale sa începeti absolut prima campanie de PR, daca aveti nevoie sa re-gânditi valoarea PR-ului actual sau daca planuiti sa redefiniti viitorul acestuia, Tot ce ar trebui sa stii despre PR va fi nepretuita în demistificarea problemelor si proceselor. Iar daca sunteti student la relatii publice, aceasta carte va raspunde tuturor acelor întrebari de care manualele obisnuite nu se ocupa.
Aveti o idee clara despre ce sunt relatiile publice? Sau viziunea dumneavoastra este colorata de povestirile nesfârsite din media despre "exercitii de PR", "treburi de PR" si "smecherii de PR" – termeni folositi de obicei ca prescurtare pentru înselatorie si scamatorie? Orice am crede despre relatiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importanta din managementul modern si din viata contemporana în general.
Acest ghid foarte usor de citit cuprinde peste 500 de întrebari care deschid ochii, cu raspunsuri care pun pe toata lumea în tema. Îndepartând straturile de confuzie, exagerare si interpretare gresita, respectatul guru în PR Anthony Davis ofera o întelegere clara a relatiilor publice si a capacitatilor acestora.
Plina de explicatii, exemple si anecdote din lumea reala, aceasta analiza realista a practicilor din relatiile publice raspunde la toate acele întrebari nelinistitoare pe care toti am vrut sa le punem, ca de exemplu:
- o mare parte din conceptul de PR înseamna a câstiga teren si a socializa;
- nu-i asa ca oricum jurnalistii "cosmetizeaza" stirile?
- poate orice manager competent sa se descurce cu PR-ul?
- cum te poate ajuta lobby-ul daca nu faci parte din bransa?
- au vreo valoare "cascadoriile" facute prin publicitatea gratuita?
Daca vreti sa aflati în ce masura relatiile publice pot ajuta organizatiei dumneavoastra, daca sunteti pe cale sa începeti absolut prima campanie de PR, daca aveti nevoie sa re-gânditi valoarea PR-ului actual sau daca planuiti sa redefiniti viitorul acestuia, Tot ce ar trebui sa stii despre PR va fi nepretuita în demistificarea problemelor si proceselor. Iar daca sunteti student la relatii publice, aceasta carte va raspunde tuturor acelor întrebari de care manualele obisnuite nu se ocupa.
Traducator: Cristina Sasu
Editia: I
Anul aparitiei: 2008
Format: 14. 5 x 20. 5 cm
Nr pagini: 368
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:
Transport in Bucuresti
-Edituri
-Top 10
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 33,75 leiPRP: 45,00 lei
- 74,25 leiPRP: 99,00 lei
- 56,25 leiPRP: 75,00 lei
OPINIA CITITORILOR