Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie

PRP: 49,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 40,18 lei
Diferență: 8,82 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Prezentare - Traversarea abisului. Promovarea produselor de ultima tehnologie. Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce ofera un plan nou de jocîn marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfânta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ceîn ce mai mari. Aceasta editie ofera noi perspective asupra marketingului tehnologiilorînalte, cu un accent special asupra internetului. Este o lectura obligatorie pentru oricine este interesat de cea mai palpitanta piata din lume.

Pentru companiile cele mai ingenioase, aceasta carte ofera o reteta de succes, pentru celelalte constituie un manual de supravietuire, iar pentru toata lumea este o lectura foarte interesanta.

William Davidow, partener general, Mohr Davidow Ventures

Înainte de a pasi pe terenul de joc al tehnologiilorînalte, puneti mâna pe Traversarea Abisului–în aceasta arena cu ritm alert si puternic disputata, aceasta carte vaînclina cu siguranta balanta sanselor de succesîn favoarea voastra.

William B. Lawson Sr., presedinte si director general, Lawson Software

Traversarea Abisului nu mai este doar numele unei carti foarte bune - a devenit un proces foarte eficient de marketing.În capitalul de risc, gestiunea abisului este un instrument foarte larg utilizatîn salile de consiliu ale companiilor de tehnologieîn dezvoltare.

Joe Schoendorf, partener executiv, Accel Partners

Traversarea abisului a contribuit la arta si stiinta tehnologiilorînalte mai mult decât oricare alta carte din ultimii zece ani. Daca nu reprezentati una dintre miile de afaceri sau universitati care auîncorporat perspectiva abisuluiîn operatiile lor, atunci ar trebui sa fiti preocupati de viitorul vostru.

Tom Kendra, vice-presedinte, Worldwide Data Management Sales, IBM Software Group.



Editia I 2009
14.5 x 20.5 cm
304 pagini

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.2218 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.