Vaca mov. Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile

PRP: 38,54 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 32,76 lei
Diferență: 5,78 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2010

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Vaca mov de Seth Godin. Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru„P“ (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou„P“, si anume„Purple Cow“– un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil inseamna sa fii observat, sa fii retinut in memoria individuala sau colectiva, inseamna sa se vorbeasca despre tine. Si asta pentru ca esti altfel decat ceilalti.
„Vaca mov“ este expresia memorabilitatii. In fiecare zi, consumatorii se afla in fata multor lucruri plictisitoare– o multime de vacute obisnuite, pe care le trec cu vederea, dar cu siguranta nu ar uita o vaca mov. Si nu este o functie de marketing pe care sa o poti aplica sau nu produsului sau serviciului tau. Este un principiu inerent. Este construit chiar acolo sau nu exista. Punct.
Marketingul care se remarca este arta construirii unor elemente care sa-ti evidentieze produsul sau serviciul. Daca oferta ta nu se remarca, ea devine invizibila in ochii consumatorilor. Daca nu imbratisezi principiul„Vaca mov“, nu existi. Te remarci sau esti invizibil. Trebuie sa alegi.
Lucrarea reprezinta un manifest documentat cu studii de caz relevante, adresat marketerilor care vor sa creeze produse memorabile.

Despre autor
SETH GODIN este autorul cunoscutîn toata lumea pentru bestseller-urile„Small is the New Big“,„Permission Marketing“ si„Survival Is Not Enough“. A lansat cateva companii de succes si este editor la revista Fast Company.

„Seth Godin ar putea fi considerat cel mai bun marketer intuitiv din zilele noastre.“
– Randall Rothenberg, editorialist Advertising Age

Numar pagini: 160
Format carte: 13 x 20
Anul aparitiei: 2010
Traducator: Cristina Ionita; Dorina Oprea
Vezi și alte cărți: Vaca

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0835 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.